Klaipėdos vicemeras Arūnas Barbšys „Vakarų ekspresui“ sakė, kad pirmadienį vykusio darbinio pasitarimo metu detaliojo plano koreguotojams savivaldybė turėjo keletą pastabų. Viena pagrindinių, kad planavimo dokumentuose turėtų būti numatyta apsauginė akustinė sienelė, kuri saugotų šalia teritorijos esančius Strėvos, Minijos ir Sulupės gatvių daugiabučių gyventojus nuo galimo uosto veiklos triukšmo.
„Tai yra labai svarbu,nes pagal siūlomus detaliojo plano pakeitimus naujai uosto veiklai pritaikomoje teritorijoje galėtų atsirasti pakankamai aukšti, net iki 20 metrų, pastatai“, – aiškina A.Barbšys.
Taip pat miesto netenkina ir tai, kad teritorijoje visiškai neplanuojami želdiniai. Siūloma, kad dalyje šios teritorijos atsirastų žaliosios teritorijos, kurios būtų kaip papildomas barjeras tarp gyvenamosios ir uosto zonų.
Miestas taip pat nori, kad būtų kitaip – iš Nemuno gatvės suplanuotas įvažiavimas į sklypą. Šiuo metu siūloma įvažiavimą daryti per svetimą sklypą servituto sąlygomis.
Minimoje teritorijoje patikėjimo teise du sklypus valdanti Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija juos planuoja sujungti į vieną. Naujai suformuoto sklypo nuomai uosto veiklai vykdyti turėtų būti skelbiamas konkursas. Realiausi pretendentai į šią žemę yra kaimyninės uosto krovos kompanijos „Klaipėdos Smeltė“ ir Centrinis Klaipėdos terminalas.