2015 07 15

Nuotykiai prekybos centre „Senukai“: kaip užvesti neveikiantį naują pjūklą?

Įsigijai neveikiantį įrenginį – pats kaltas. Taip pasijuto prekybos centro „Senukai“ pirkėjas Saulius Eidrigevičius, prieš kurį laiką įsigijęs grandininį pjūklą, kuris jau pirmą dieną neveikė. Nunešęs jį į taisyklą vyras išgirdo, jog visas išlaidas turės padengti pats, nes toks gedimas – ne garantinis atvejis.
Prekybos centras „Senukai“
Prekybos centras „Senukai“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Pasipiktinęs vyras kreipėsi į 15min.lt, norėdamas pasidalinti karčia apsipirkimo „Senukų“ prekybos centre patirtimi.

Šiame prekybos centre jis akcijos metu įsigijo benzininį grandininį pjūklą „Alpina C50“. Tačiau vos parsivežęs jį namo ir pamėginęs užvesti pamatė, kad pjūklas neveikia.

Mano didžiam nustebimui paaiškėjo, jog tai buvo negarantinis atvejis – kuro sistemos išvalymas – ir už šią paslaugą man reikės sumokėti 14,52 Eur. 

Nieko nelaukęs vyras nuvežė jį atgal į „Senukus“. Ten prekė buvo priimta, dokumentai užpildyti, darbuotoja pažadėjo susisiekti, kai prietaisas bus sutaisytas.

Pralaukęs daugiau nei mėnesį S.Eidrigevičius pradėjo ieškoti savo daikto. Paaiškėjo, kad pjūklas yra taisykloje, Pramonės prospekte, Kaune.

Susisiekęs su ja, vyras sužinojo, kad pjūklas jau sutaisytas ir galima jį atsiimti. Tačiau netrukus jo laukė nemaloni žinia.

„Mano didžiam nustebimui paaiškėjo, jog tai buvo negarantinis atvejis – kuro sistemos išvalymas – ir už šią paslaugą man reikės sumokėti 14,52 Eur. Nebuvau patenkintas tokiu atsakymu, nes pjūklas nė karto nebuvo užvestas – kaip galėjo kuro sistema užsikimšti“, – piktinosi kaunietis.

Pjūklas, kuris net po dviejų taisymų, neveikė
Pjūklas, kuris net po dviejų taisymų, neveikė

Palikęs pirkinį taisykloje, vyras grįžo namo, o po kelių dienų sulaukė skambučio iš „Senukų“: jam paaiškino, kad gali atvykti pasiimti suremontuoto pjūklo. 

„Nuvykęs ten parašiau pretenziją, kurioje išdėsčiau, kad nesutinku su garantinio centro išvadomis. Darbuotoja priėmė mano skundą bei pažadėjo, jog su manimi bus susisiekta per dešimt darbo dienų. Savaime aišku, niekas man nepaskambino. Tad teko vėl skambinti pačiam.

Tada paaiškėjo, kad administracija mano skundą atmetė, tad turiu tik du pasirinkimus: arba sumokėti pinigus ir pasiimti sutaisytą prekę arba palikti ją „Senukuose“, kas būtų lygu išmestiems pinigams. Atgauti sumokėtus pinigus už pjūklą iš prekybos centro galimybės neturėjau“, – pasakojo vyras. 

Sutaisytas, bet neveikia

Kadangi pjūklo jam reikėjo, kaunietis nusprendė nuryti karčią piliulę ir sumokėti taisymo išlaidas. Tačiau prieš pasiimdamas jį namo dar paprašė parduotuvės konsultanto užvesti. Likimo ironija – pjūklas ir vėl neveikė, nors buvo ką tik sutaisytas. 

„Grįžome į kabinetą, darbuotojas skėsčiojo rankomis – pjūklas neveikia. Prekių grąžinimo specialistė pasiūlė parašyti man dar vieną pretenziją administracijai. Matydamas situacijos absurdiškumą aš vis dėlto parašiau dar vieną pretenziją“, – pasakojo S.Eidrigevičius.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Prekybos centras „Senukai“
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./
Prekybos centras „Senukai“

Pjūklas buvo nugabentas į taisyklą. Tą pačią, kurioje jį neva pataisė ankstesnį kartą. 

Kaunietis iš karto pasidomėjo, ar ir vėl turės apmokėti taisymo išlaidas. „Senukų“ darbuotoja nežinojo, ką atsakyti. 

„Tai – tikras biurokratijos bei nežmoniško abejingumo klientui pavyzdys. „Senukai“ tikrai prarado vieną klientą“, – po istorijos kalbėjo į portalą kreipęsis skaitytojas. 

Viešumas padėjo atgauti pirkinį

15min.lt susisiekus su prekybos centru „Senukai“, reikalai pradėti spręsti žaibo greičiu. Jau kitą dieną po to, kai portalas susisiekė su prekybos centru, S.Eidrigevičius sulaukė skambučio, jog gali atvykti pasiimti sutaisyto pjūklo.

Tiesa, net ir du kartus taisytas pjūklas neveikė. Tačiau po paskutinio nesėkmingo bandymo užvesti pjūklą, S.Eidrigevičiui buvo grąžinti už neveikiančią prekę bei remontą sumokėti pinigai.

Prekybos centro „Senukai“ atstovė Aura Mažuolytė apgailestavo, jog pirkėjui teko patirti tiek nepatogumų ir užtikrino, jog bus daroma viskas, kad panašūs dalykai nesikartotų.

„Prekybos centro „Senukai“, esančiame Draugystės gatvėje, Kaune, darbuotojai darė viską, kad būtų išspręsta ši problema: priėmėme nekokybišką prekę ir klientui grąžinome pinigus. Užtikrinsime, kad tokios situacijos daugiau nepasikartotų. Mums svarbiausi klientų poreikiai, dėl to telkiame visas pastangas, kad jie liktų patenkinti“, – kalbėjo A.Mažuolytė.

Prekybos centro atstovai pažymėjo, kad su benzininį pjūklą pagaminusia kompanija „Alpina“ bendradarbiaujama ne vienerius metus, anksčiau panašių atvejų, kai jų gaminys neveikia, dar nė nepradėjus jo naudoti, nebuvo. 

Vis dėlto ateityje bus bandoma papildomai domėtis tiekiamų prekių kokybe.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis