2020 02 05

„ORLEN Baltics Retail“: S.Skvernelė buvo įdarbinta laikantis standartinių procedūrų

Įmonė „ORLEN Baltics Retail“ tikina, kad įdarbinant Silviją Skvernelę laikytasi visų standartinių procedūrų. Esą jokios įtakos nedarė tai, kad ji – premjero Sauliaus Skvernelio žmona.

„Atsakydami į jūsų pateiktą užklausą informuojame, kad akcinėje bendrovėje „ORLEN Baltics Retail“ Silvija Skvernelė buvo įdarbinta finansų analitike laikantis standartinių procedūrų, nustatytų pagal įmonės tvarką.

Darbą bendrovėje S.Skvernelė pradėjo nuo šių metų sausio 6 dienos ir dirba tokiomis pačiomis sąlygomis, kaip ir kiti darbuotojai, kurių mūsų įmonėje yra daugiau negu 300“, – teigiama įmonės pateiktame komentare 15min.

Įmonė neatskleidžia, kiek joje dirba finansų analitikų.

Kaip skelbta 15min tyrimuose ir knygoje „Kabinetas 339“, S.Skvernelio Vyriausybė priėmė ne vieną sprendimą, naudingą naftos gigantui „Orlen Lietuva“. Be kita ko, šis koncernas iš valstybės gavo milijoninių užsakymų, kurių sąlygos prieš tai buvo pakeistos pagal šio koncerno pageidavimus. Po to „Orlen Lietuva“ finansiškai parėmė krepšinio klubus, valdomus S.Skvernelio aplinkos verslininkų.

VIDEO: 15min tyrimas. Po slaptų S.Skvernelio susitikimų – milijonai Lenkijos naftos koncernui

O antradienį premjeras S.Skvernelis atnaujino savo privačių interesų deklaraciją nurodydamas, kad jo sutuoktinė S.Skvernelė pradėjo darbą lenkų koncernui „Orlen“ priklausančiame degalinių tinkle „Orlen Baltics Retail“.

Iš pradžių premjero atstovai tvirtino, kad premjeras viską deklaravo ir daugiau nekomentuos nei žmonos einamų pareigų, nei įsidarbinimo aplinkybių.

Tačiau trečiadienį premjeras žurnalistams pranešė, kad žmona dirbti finansų analitike pradėjo dar sausį. Esą šį darbą ji pasirinko, nes jis ramesnis ir keliantis mažesnį interesų konfliktą nei ankstesnės jos pareigos banke „Swedbank“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis