2008 11 07

Oro uostui – bauda

Tarptautiniam Vilniaus oro uostui Konkurencijos taryba ketvirtadienį skyrė 171 tūkst. Lt baudą už Prancūzijos ir Lietuvos kapitalo aviacinio kuro tiekėjos „Naftelf“ diskriminavimą.
Vilniaus oro uostas
Vilniaus oro uostas / Šarūno Mažeikos/BFL nuotr.

Konkurencijos taryba įpareigojo Vilniaus oro uostą per 3 mėn. sudaryti „Naftelf“ sąlygas įeiti į aviacinio kuro tiekimo rinką, pranešė Konkurencijos tarybos atstovai.

Vilniaus oro uosto advokatas Kęstutis Virbickas teigė esąs nustebintas tokio sprendimo ir sakė, kad oro uostas nutarimą ketina skųsti teismui.

„Vilniaus oro uostas nesprendžia tokių dalykų – jis tam neturi nei įgaliojimų, nei kompetencijos. Konkurencijos tarybai priėmus sprendimą, prieštaraujantį Vyriausybės nutarimu apibrėžiamai kuro tiekėjo parinkimo tvarkai, kelia įtarimų, jog yra proteguojama viena bendrovė“, – teigė advokatas.

Galiojanti tvarka numato, kad aviacinio kuro tiekėją oro uoste skiria susisiekimo ministras, į kurį suinteresuota įmonė kreipiasi pateikdama paraišką, gavęs Civilinės aviacijos administracijos bei oro uosto išvadas.

Konkurencijos tarybos atstovė Palmira Kvietkauskienė sakė, kad „Naftelf“ pernai kreipėsi į Susisiekimo ministeriją, tačiau buvo informuota, kad norint pradėti darbą Vilniaus oro uoste, būtina turėti sutartį su pačiu oro uostu. Anot P.Kvietkauskienės, bendrovė iš Vilniaus oro uosto nesulaukė atsakymo į savo paklausimą.

Dabar oro uoste dirba 3 aviacinio kuro tiekėjai – pats oro uostas, bendrovė „RSS Motors“ bei „flyLAL-Lithuanian Airlines“. „Naftelf“ dirba Kauno oro uoste, ji priklauso Prancūzijos „Total“ bei Lietuvos „Mažeikių naftai“.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų