„Tai nereiškia, kad darbai bus visiškai baigti. Tiesiog bus atverta visa važiuojamoji dalis, o kelkraščių, šlaitų planiravimo ir tvirtinimo, nuovažų pažvyravimų, suoliukų ir dviračių stovų įrengimo darbai bus tęsiami. Juos planuojama baigti rugpjūčio pirmą savaitę“, – sakė LKAD Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vyriausioji komunikacijos vadybininkė Eglė Nemanytė.
Tuo, kad galima dviračiu nuvykti iki pat Juodkrantės, įsitikino ir „Vakarų ekspreso“ žurnalistai. Bent jau vakare statybininkai nedirbo ir jokie statybų darbai pravažiuoti šiuo taku nebetrukdė.
Tiesa, kelkraščiuose dar stovi sunkioji statybininkų technika, matyt, dienos metu dar vyksta įvairūs aplinkos tvarkymo darbai, vietomis kelkraščiuose dar mėtosi asfalto gabalai, tačiau jau važiuojančių į Juodkrantę klaipėdiečių čia netrūksta.
„Išbandžiau šį taką jau savaitgalį. Negalėjau patikėti, kad palyginus su ankstesniu taku jis skiriasi lyg diena ir naktis. Takas paplatėjo beveik dvigubai – nuo 2 m iki 3,5 m pločio. Anksčiau takas buvo siauras, vietomis aptrupėjęs, tad aplenkti miglinėjančius ir lėtai važiuojančius dviratininkus būdavo sudėtinga ir pavojinga. Dabar – kitas reikalas“, – „Vakarų ekspresui“ sakė nuolat dviračiu besivažinėjantis klaipėdietis Vladas Kuizinas.
Jis pabrėžė, kad pastaruosius kelerius metus dėl apgailėtinos tako Smiltynė-Juodkrantė būklės tekdavo rinktis kitą maršrutą – vykti į Palangą.
„Tiesiog ankstesniais metais kelis kartus važiuodamas sportiniu dviračiu į Juodkrantę per duobes prakirtau padangas. Jau tas takas buvo tikrai aptriušęs. Taigi, kurį laiką tekdavo rinktis dviračių takus, vedančius į Palangą. Dabar vėl dažniau vyksiu į Kuršių neriją. Džiaugiasi širdis. Takas – pasakiškas“, – pabrėžė V.Kuizinas.
Klaipėdietis dar pridūrė: „Važiavau į Juodkrantę naujuoju taku ir dainavau: „Ant kalno mūrai“. Štai tokios nuotaikos tvyrojo išvydus tokį nuostabų dviračių taką“.
LKAD atstovai teigė, kad baigus tako Smiltynė–Juodkrantė statybų darbus numatyta rekonstruoti atkarpas nuo Juodkrantės iki Pervalkos. Šiuos darbus planuojama pradėti 2024-aisiais.
„Norime, kad žmonės geros būklės dviračių taku galėtų nuvykti iki pat Nidos“, – sakė E.Nemanytė.