2021 05 05

Pakruojo rajone nuo COVID-19 savaitgalį bus skiepijami visi pilnamečiai gyventojai

Pakruojo rajone „AstraZeneca“ vakcina nuo COVID-19 savaitgalį bus skiepijami visi pilnamečiai gyventojai.
Vakcinos laukimas
Vakcinos laukimas / Arno Strumilos / 15min nuotr.

Kaip BNS patvirtino Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktorė Ilona Gelažnikienė, toks sprendimas priimtas šią savaitę gavus apie 700 „AstraZeneca“ vakcinų dozių ir įvertinus, kad jos nebesirenka visos kitos prioritetinės grupės.

„Iš tiesų, mes su šita vakcina esame perėję tikrai sąžiningai, pagal visą prioritetinį sąrašą. Praėjusią savaitę buvome įdėję skelbimą, rinkome 55+ grupę skiepyti šia vakcina, bet iš to, kiek prisiregistravo gyventojų, kiek atsiliepė, matome, kad siekiant užtikrinti panaudoti visą gautą vakciną, kito kelio neturime, “, – BNS sakė I.Gelažnikienė.

Pasak jos, skiepams savaitgalį suplanuota 400 „AstraZeneca“ dozių, dar 300 bus palikta revakcinacijai kitą savaitę. Kitomis vakcinomis bus toliau skiepijamos kitos prioritetinės grupės, pavyzdžiui, „Johnson & Johnson“ vakcina šią savaitę kviečiami skiepytis 55-erių ir vyresni.

Administracijos direktorė sako, kad „AstraZeneca“ vakcina buvo siūloma skambinant tiek tiesiogiai gyventojams, tiek į įmones, verslo, ūkininkų asociacijas, seniūnijas, bendruomenes, tačiau didesnio susidomėjimo nesulaukta. Anot jos, paskelbus apie atvertą vakcinaciją visiems pilnamečiams, kol kas užpildyta tik apie 150 vietų iš 400.

„Populiarumas menkas, gyventojai labai daug atsisako skiepytis „AstraZeneca“. Jei nebūtų atsisakę, būtų buvę šiek tiek paprasčiau. Tikimės, kad jaunesni bus aktyvesni“, – sakė ji.

Statistikos departamento duomenimis, Pakruojo rajone pirmąja doze paskiepyta 27 proc. visų gyventojų, didžiausia dalis, t.y. per 45 proc. – 70-79 metų amžiaus grupėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis