Numatomos investicijos į terminalo statybą siekia apie 65 mln. Lt. Dalis lėšų bus iš Europos Sąjungos Sanglaudos fondo. Terminalo statybą planuojama baigti per 1–1,5 metų.
Perkrovimų terminalas bus skirtas europinės vėžės geležinkeliu gabenamiems kroviniams perkrauti ir laikinai sandėliuoti. Jis bus įkurtas 3 ha teritorijoje Palemone, tarp geležinkelio linijos ir pramonės sandėlių. Pravažiuojamaisiais keliais prekės bus gabenamos į sandėlius ir gamyklas.
„Iš Palemono geležinkelio stoties šiais vidiniais miesto keliais bus paskirstomos atgabentos prekės. Daugeliu atveju geležinkelio stoties teritorija ribojasi su valstybine žeme. Buvo iškilusi problema dėl vienos kelio atkarpos Palemono gatvėje, kur du sklypai pateko į geležinkelio stoties zoną ir gyventojams neliko įvažiavimo į savo namų kiemą. Bet kompromisą pavyko rasti – buvo numatytos kompensavimo priemonės ir gyventojams paliktas įvažiavimas“, – aiškino Kauno miesto savivaldybės Urbanistikos ir architektūros skyriaus vedėjas Nerijus Valatkevičius.
Intermodalinio krovinių perkrovimo terminalo Palemone projekto vadovo Modesto Balčyčio teigimu, su terminalo sklypu ribojasi apie 40–50 privačių sklypų. Jų savininkai apie projektą buvo informuoti registruotais laiškais su informacija apie rengiamą žemės sklypų planą ir jo kopija.
„Gyventojus informavome laiku, o į kilusius klausimus atsakėme viešojo svarstymo metu. Baigę tvirtinti žemės sklypų detaliuosius planus, kreipsimės leidimo statyboms. Tikimės, kad lapkritį arba gruodį jį gausime, ir jau kitų metų pavasarį galėsime pradėti statybos darbus“, – teigė M.Balčytis.