Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2020 05 14

Pandemijos iššūkis verslui – ar laikas nurašyti tradicinį prekybos modelį?

Pandemijos sąlygoti pokyčiai palietė ne tik tradicinius verslus ar gamybine įmones, bet ir išaugino konkurenciją tarp į internetą atsikrausčiusių naujokų. Kokių sprendimų verčia ieškoti skaitmeninė aplinka ir kaip išlikti pastabėtam internete? IT įmonės „ES4B“, NFQ bei Kauno mokslo ir technologijų parko ekspertai bei vadovai dalinsis įžvalgomis ir konsultuos nuotolinės transliacijos metu seminarų cikle „Verslas Post-Covid eroje. Skaitmenizacija“ gegužės 14 d. 14 val. „15min“ naujienų portale.
Antrasis seminaras
Antrasis seminaras

„Tai kas turėjo įvykti per tris metus, įvyko per tris savaites. Covid-19 pakeitė žaidimo taisykles negrįžtamai – dauguma mums įprastų verslo procesų staiga persikėlė į elektroninę erdvę ir priverstinai suformavo vartotojams įpročius, kurių jie jau neatsisakys. Konkurencinę kovą laimės labiausiai skaitmenizuoti bei automatizuoti verslai bei tie, kurie dar suspės į skaitmenizacijos traukinį“, – sako IT įmonės vadovas, visuomeninkas A. Jarušaitis.

Ketvirtadienio seminare „Post-Covid: Skaitmeninio verslo tendencijos, optimizavimas, augimas“ verslininkas ir e. prekybos tendencijų praktikas pristatys, kaip verslams padidinti efektyvumą skaitmenizuojant prekybos verslo procesus, bei plečiant skaitmeninių pardavimų kanalų tinklą.

„Stebime rekordiškus klientų el. parduotuvių pardavimus, kurie išaugo net 300-500%. Bet norint pirmauti konkurencinėje kovoje bei sėkmingai auginti verslą, privalome mažinti veiklos kaštus, dirbti efektyviai, greitai, tiksliai. Aukštesnio efektyvumo galima pasiekti tik skaitmenizuojant prekybos verslo procesus, bei plečiant skaitmeninių pardavimų kanalų tinklą“, – pastebi A. Jarušaitis.

Kauno mokslo ir technologijų parko Inovacijų ir verslumo paslaugų ekspertė Jūratė Danėnienė supažindins su vartotojų patirtimis e. platformose. NFQ verslo plėtros vadovas Tadas Četkauskas gilinsis į e. projektų efektyvumą ir santykius su verslo klientais.

„Apie savotišką fizinės prekybos turbulenciją ir masinius parduotuvių uždarymus vis garsiau buvo kalbama jau pastaruosius keletą metų. Pasaulinės pandemijos akistatoje el. prekyba tiesiog sužydėjo taip įkaldama dar vieną vinį į fiksuotų kaštų prekybos kultūrą. Ar tikrai jau laikas nurašyti klasikinės prekybos modelį?“,- svarsto T. Četkauskas.

Visi atsakymai – jau gegužės 14 d. 14 val., nuotoliniame seminare. E. seminaras bus transliuojamas „15min.lt“ platformoje, truks 1 val. 20 min.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos