Dienraštis „Sekundė“ rašo, kad dešimtus metus Panevėžio rajono vairą laikančiam merui P.Žaguniui netikėtai teko valdžią perleisti pavaduotojui Antanui Pociui.
Užrakinti kuriam laikui darbo kabinetą vadovą privertė rimtos sveikatos problemos. Po pirmadienį Vilniuje atliktos operacijos sveikstantis P.Žagunis tvirtina, kad šiuo metu jaučiasi puikiai.
Nuo pirmadienio nedarbingumo pažymėjimą turintis P.Žagunis nesiima prognozuoti, kada sugrįš į darbą – gydytojų verdikto laukiantis kitą savaitę. Meras juokauja sunkiai galintis prisiminti, kada paskutinį kartą ligos buvo paguldytas į patalą. Nedarbingumo pažymėjimo politikas neturėjęs bemaž septynerius metus.
„Viskas gerai, gydytojai sutvarkė, ką reikėjo. Tegul būna visi ramūs“, – „Sekundei“ šmaikštavo meras.
Dar vienas aktualus klausimas sveikatos tema – nemokama vakcina nuo gripo. „Paninfo“ skelbia, kad spalio pabaigoje miesto sveikatos priežiūros įstaigas turėtų pasiekti nemokamos gripo vakcinos rizikos grupių asmenims.
Jomis nemokamai bus skiepijami žmonės, kuriems kyla didžiausias pavojus susirgti gripu. Tai sergantieji lėtinėmis ligomis, nėščiosios, pensinio amžiaus, slaugos ir globos įstaigose gyvenantys žmonės, gydymo įstaigų darbuotojai.
„Skiepytis rekomenduojama kasmet prieš prasidedant gripo sezonui, geriausia – spalio ir lapkričio mėnesiais, tačiau galima ir vėliau. Gripo vakcina savo lėšomis jau galima pasiskiepyti asmens sveikatos priežiūros įstaigose. Prieš skiepijantis būtina pasikonsultuoti su savo šeimos gydytoju“, – rekomendacijas skelbia „Paninfo“.
Dar vieną temą gvildena „Sekundė“. Ši žinia aktuali tiems, kurie nepatenkinti pardavėjais ar kitais paslaugų teikėjais. Panevėžiečiams teisybės sostinėje ieškoti nebereikės.
Po kelerių metų pertraukos Panevėžyje vėl atidarytas Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos skyrius. Tad problemų turintys vartotojai gali kreiptis pagalbos vietoje. Konsultacijos galima prašyti telefonu, raštu ar tiesiogiai tarnyboje.
„Matyti, jog tarnybos specialistų pagalba žmonėms labai reikalinga“, – „Sekundei“ sakė vyriausiasis specialistas Juozas Talalas.
Jis primena, kad įsigijęs nekokybišką prekę ar gavęs nekokybiškas paslaugas vartotojas visų pirma turėtų kreiptis į pardavėją ar paslaugų teikėją žodžiu. Jeigu nesutariama, kaip bus atlyginti patirti nuostoliai, vartotojas turėtų įteikti surašytą pretenziją, į kurią privaloma atsakyti per 10 dienų. Kai pardavėjai ar paslaugų teikėjai atsako, jog su reikalavimais nesutinka, vartotojas gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą arba tiesiai į teismą.