2023 03 04

Papildomą specializaciją panoro įgyti beveik 250 rusų kalbos mokytojų

Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai (ŠMSM) paraginus rusų kalbos mokytojus įgyti papildomą specializaciją, tokį poreikį išreiškė kone 250 mokytojų, ministerija pratęsė terminą klausimynams pildyti.
Rusų kalba
Rusų kalba / 123RF.com nuotr.

„Iki vasario 24 dienos klausimyną užpildė 375 rusų kalbos mokytojai, o 247 iš jų atsakė norintys įgyti papildomą kvalifikaciją“, – BNS informavo ministerija.

Jos duomenimis, daugiausia rusų kalbos mokytojų norėtų įgyti gyvenimo įgūdžių, specialiosios pedagogikos, vokiečių kalbos, prancūzų kalbos, logopedijos, lietuvių kalbos, anglų kalbos, etikos, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo specializacijos kompetencijas.

Anot ministerijos, likusi dalis mokytojų pildydami klausimyną atsakė, kad jų nedomina galimybė įgyti papildomų kompetencijų. Buvo tokių, kurie nurodė, kad jau turi kito mokomojo dalyko ar specializacijos kompetencijų.

„Ministerija registraciją dar pratęsė, nes tikrai ne visi rusų kalbos mokytojai išsakė savo nuomonę. Skaičiuojama, jog rusų kalbos mokytojų yra apie 900“, – pranešė ŠMSM.

Mokytojų apklausa siekiant išsiaiškinti poreikius pratęsta iki pirmadienio, kovo 6 dienos.

Švietimo, mokslo ir sporto ministrė Jurgita Šiugždinienė vasarį išplatintame laiške švietimo bendruomenę kvietė imtis konkrečių veiksmų populiarinant Europos Sąjungos kalbų mokymąsi, ieškoti galimybių užtikrinti teisę mokiniams rinktis antrąją kalbą. Kreipimesi rusų kalbos mokytojai buvo raginami įgyti papildomų kito dalyko ar specializacijos kompetencijų ir pažymima, kad antros kvalifikacijos įgijimą finansuos valstybė.

Planuojant šių ir ateinančių metų pedagogų grupes kito mokomojo dalyko ar specializacijos kompetencijoms įgyti, ministerija nurodė, kad šie mokymai prioritetine tvarka bus pasiūlyti rusų kalbos mokytojams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis