Valdantieji konservatoriai į pagalbą pasitelkė bendrovę „VIP Communications“, kuriai vadovauja buvęs prezidento Valdo Adamkaus patarėjas Darius Gudelis. Taip pat bendradarbiaujama su įmonėmis „Open Agency“, „New Agency“.
„Nėra taip, kad visiškai atsiduodame į reklamos bendrovės rankas. Patys irgi galvojame šūkius ir visa kita. Vyksta bendradarbiavimas“, – pasakojo Mantas Adomėnas, konservatorių rinkimų štabo vadovo pavaduotojas.
Algirdo Butkevičiaus vadovaujami opoziciniai socialdemokratai, kaip ir prieš ankstesnius rinkimus, samdo Strateginių komunikacijų centrą. Šiai viešųjų ryšių bendrovei vadovauja buvusi Rolando Pakso bendražygė Dalia Kutraitė.
Kaip elgtis ir kalbėti, reitingų lentelėse pirmaujančios Darbo partijos (DP) narius moko ir aktoriai, ir režisieriai, patvirtino DP rinkimų štabo vadovas Vytautas Gapšys. Jiems padeda Lauryno Filipavičiaus bendrovė „Pro Group“.
Liberalų sąjūdžio rinkimų štabo vadovo Raimundo Imbraso teigimu, Liberalų sąjūdis pasirinko reklamos agentūrą PHD.
„Ta bendrovė koordinuos klipų kūrimą. Jie mums dėlioja visą rinkimų kampaniją: ir televizijoje, ir radijuje, lauko, ir kitą reklamą“, – sakė jis.
Rolando Pakso Tvarkos ir teisingumo partija – taip pat konsultantų rankose. Skrajutes ir lankstinukus jai gamina „Garsų pasaulis“, talkina bendrovės „Piar“ specialistai. Algio Čapliko Liberalų ir centro sąjungai ruoštis rinkimams padeda bendrovė „Mediapool“.