Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų (TS-LKD) vykdomasis sekretoriusTS-LKD teigė, kad konservatoriai turi tiek rinkimų patirties, kad vargu ar ką nauja jiems galima būtų patarti. Tačiau per savivaldos rinkimus specialistų paslaugomis naudotasi, nes didelį dėmesį partija skyrė reklamai internete.
„Ko patys nesugebame, žinoma, samdome profesionalus. Taip elgsimės ir ateityje“, – sakė R.Alekna.
Socialdemokratų partijos (LSDP) lyderis ir frakcijos Seime seniūnas Algirdas Butkevičius tikino, kad LSDP bendradarbiauja su viena iš viešųjų ryšių agentūrų – Strateginių komunikacijų centru (SKC). Jam vadovauja Dalia Kutraitė-Giedraitienė.
„Esame nutarę, kad jokių kitų bendrovių ruošdamiesi Seimo rinkimams nesamdysime“, – sakė jis.
SKC konsultacijos partijai atsieina apie 5 tūkst. litų per mėnesį.
Liberalų sąjūdis, anot partijos rinkimų štabo vadovo Raimondo Imbraso, svarsto galimybę konsultantu rinktis žiniasklaidos planavimo agentūrą „Media House“.
„Šimtu procentų dar neapsisprendėme“, – pridūrė R.Imbrasas.
Liberalų ir centro sąjungos (LiCS) rinkimų štabo administratorius Donatas Stonys tikino, kad LiCS dar neapsisprendė, ar į pagalbą pasitelkti vieną, ar daugiau viešųjų ryšių agentūrų. Jo teigimu, gauti keli pasiūlymai dėl bendradarbiavimo. Pasak D.Stonio, viena agentūra tikina esanti apsikrovusi darbais, su kitais pretendentais nesutariama dėl apmokėjimo.
„Mes visada turime konsultantų, kurių paslaugomis naudojamės. Planuojame tai daryti ir ateityje“, – teigė Darbo partijos rinkimų štabo vadovas bei frakcijos Seime seniūnas Vytautas Gapšys.
Kiek patarėjų – tiek viešųjų ryšių bendrovių, tiek ir atskirų asmenų – bus pasitelkta Seimo rinkimų kampanijai, pasak jo, priklausys nuo poreikio bei finansinių galimybių. Paprastai DP konsultacijoms skiria 10 proc. savo rinkimų biudžeto.
Partijos „Tvarka ir teisingumas“ Informacinio centro vadovas Romas Jankauskas prognozavo, kad konsultantai greičiausiai bus samdomi tik atskiriems projektams parengti.
Seimo rinkimai vyks šių metų rudenį.