Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2008 11 12

Partijų išlaidos reklamai žiniasklaidoje – milijoninės

Seimo rinkimų kampanijos metu partijos ir kandidatai politinei reklamai žiniasklaidoje vien didžiuosiuose dienraščiuose išleido virš dviejų milijonų litų.
Pinigai
Pinigai / „Scanpix“ nuotr.

Tačiau išlaidos politinei reklamai – menkesnės nei 2004-ųjų Seimo rinkimuose, kuomet dar nebuvo uždrausta transliuoti partijų rinkiminių vaizdo klipų.

Vyriausiajai rinkimų komisijai (VRK) pateiktų viešosios informacijos rengėjų ir skleidėjų deklaracijų duomenimis, daugiausiai pajamų – apie 1,5 mln. litų – iš politinės reklamos gavo „Respublikos“ grupė.

Dienraštis „Respublika“ nurodo gavęs apie 464 tūkst., „Respublika“ rusų kalba – 79 tūkst. litų., dienraščio priedas „Vakaro žinios“ – 186 tūkst. litų. Respublika-agentūra nurodo gavusi apie 534 tūkst., Respublikos grupė-agentūra – 397 tūkst. litų.

Maždaug milijoną litų iš politinės reklamos per šiuos Seimo rinkimus gavo „Lietuvos ryto“ grupės leidiniai.

Dienraštis „Lietuvos rytas“ nurodo gavęs apie 413 tūkst. litų, jo priedai „Gyvenimo būdas“ – 44 tūkst, „Krepšinis“ – 27 tūkst., „Laikinoji sostinė“ – 100 tūkst., „Sostinė“ – 42 tūkst., „Stilius“ – 32 tūkst., "TV Antena“ – 54 tūkst., grupei priklausantis laikraštis „Panevėžio rytas“ – 80 tūkst., žurnalas „Ekstra“ – 190 tūkst., naujienų portalas lrytas.lt – 76 tūkst. litų.

Dienraštis „Kauno diena“ skelbia iš politinės reklamos gavęs apie 571 tūkst. litų, „Valstiečių laikraštis“ – 322 tūkst. litų.

Žinių radijas nurodo gavęs apie 179 tūkst. litų, TV3 televizija – 351 tūkst. litų.

Galutines ataskaitas apie gautas pajamas už politinę reklamą viešosios informacijos rengėjai ir skleidėjai VRK turi pateikti iki lapkričio 27 dienos.

Žiniasklaidos pajamos iš politinės reklamos per šiuos rinkimus gerokai menkesnės, palyginti su 2004 metų Seimo rinkimais, kai nebuvo uždrausta transliuoti partijų reklaminius vaizdo klipus.

2004-aisiais vien televizija LNK iš politinės reklamos gavo daugiau kaip 2 mln. litų, TV3 pirmtakė Tele-3 – virš 1,5 mln. litų.

Tuo tarpu dienraščių pajamos liko panašios, sakykime, „Lietuvos rytas“ per 2004 metų rinkimus iš politinės reklamos uždirbo apie 900 tūkst. litų, „Kauno diena“ – 400 tūkst. litų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos