Pakuotės dizaino kategorijoje auksu įvertintas „LT Identity“ partneris, grafikos dizaineris Edvardas Kavarskas, už „Lithuanian vodka“ pakuotės dizaino sukūrimą. Jis – vienintelis šių metų konkurse laimėjęs lietuvis.
„Malonu, kad verslo atstovai nebijo naujovių ir kreipiasi į mus. Bendradarbiaudami galime įgyvendinti savo idėjas ir pateikti jas gausesniam vartotojų būriui, kartu nenutoldami nuo kūrybos principų. Šį kartą bendradarbiavimo rezultatai yra ypač džiuginantys, juk buvome įvertinti tarptautiniu apdovanojimu“, – mintimis apie laimėjimą dalijosi E. Kavarskas.
Šis laimėjimas – didžiulis lietuvių dizainerio pasiekimas. Iš viso „A‘Design Award and Competition“ konkurse dalyvavo 141 šalies atstovas, pateikta daugiau nei 3500 dizaino darbų. Geriausiuosius atrinko kompetentinga net 27 vertintojų komisija. Konkurso nugalėtojai sulaukia pripažinimo ir viešumo. Potencialūs klientai, verslo įmonės ir dizaino studijos „A‘Design Award and Competition“ logotipą laiko patikimu kokybės ženklu.
Nuo šiol šiuo kokybės ženklu gali didžiuotis ir grafikos dizaineris Edvardas Kavarskas. Šiuolaikiškais etnografiniais simboliais puoštas riboto leidimo butelio dizainas – netikėta jungtis tarp vakar ir šiandien. Šiuolaikinių menininkų rankose senieji etnografiniai simboliai – ąžuolų lapai ir lelijų žiedai – atgimė iš naujo. Lelijos lietuvių liaudies mene siejamos su moteriškumu, ąžuolas – su vyriškumu, stiprybe, drąsa. Todėl dizaino ornamente susipina moteriškasis ir vyriškasis pradai, o lietuviškumo dvasią sustiprina Lietuvos vėliavos spalvos – geltona, žalia, raudona.