Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2021 04 17

Pasipiktino poliklinikos darbu: telefoną numeta arba neatsiliepia, į Centro polikliniką „prisibelsti“ nepavyko ir po 100 skambučių

Kai kurie Vilniaus Centro poliklinikos pacientai pasipiktinę įstaigos registratūros darbu – užsiregistruoti vizitui pas gydytoją kai kada esą neįmanoma kelias dienas iš eilės, telefono linija užimta arba į skambučius niekas neatsako. Be to, registracija tiesioginiams vizitams pas gydytojus internetu – negalima. Įstaigos atstovai sako, kad šiuo metu skambučių skaičius yra išaugęs, nes gyventojai skambina pasikonsultuoti dėl skiepų, ir prašo pacientų kantrybės.
Centro poliklinika
Centro poliklinika / Sauliaus Žiūros nuotr.

15min skaitytoja kreipėsi į redakciją teigdama, kad, jos nuomone, Vilniaus Centro poliklinikos registratūros darbas – pasibaisėtinas.

Esą skambinant nuo paties ryto susisiekti neįmanoma iki pat vakaro, skambučiai atmetami arba paleidžiama muzika, o galiausiai niekas neatsiliepia ir neperskambina.

„Esu pasibaisėjusi Vilniaus Centro poliklinikos registratūros darbu. Susirgus ir blogai besijaučiant užuot skyrus laiką gydymuisi, turi visą dieną laikyti telefono ragelį rankoje, mėgindamas užsiregistruoti pas gydytoją ir gauti nedarbingumą, – teigė skaitytoja.

– Po visos dienos ir 101 skambučio – prisiskambinti taip ir nepavyko. Skambutis buvo arba automatiškai iškart atmestas, arba grojo muzikėlė, prašanti palaukti.“

Skaitytoja pateikė skambučių išklotines, jas galite matyti apačioje.

Ekrano nuotr. /Skaitytojos skambučiai į Centro polikliniką
Ekrano nuotr. /Skaitytojos skambučiai į Centro polikliniką

Pasak jos, problema – ne nauja, ir anksčiau tekdavo laukti valandomis, kol pavykdavo užsiregistruoti į gydymo įstaigą, bet „prisibelsti“ pavykdavo bent tą pačią dieną.

„Bet ir tuomet su paskambinusiuoju būdavo bendraujama taip, lyg jis būtų padaręs didžiausią nusikaltimą, jog teikėsi susirgti ir kreiptis į savo gydymo įstaigą“, – piktinosi ji.

Ji pabrėžė neturinti priekaištų gydytojams, tačiau esant tokiai situacijai, kai pas juos neįmanoma patekti, tenka ieškoti kitų poliklinikų.

Po visos dienos ir 101 skambučio – prisiskambinti taip ir nepavyko.

„Būčiau norėjusi ir ilgiau pas juos lankytis, bet tokia absurdiška situacija nepalieka kitos išeities, kaip tik ieškotis kitos gydymo įstaigos“, – apgailestavo skaitytoja.

Numeris esą užimtas kelias dienas

Nusiskundimų dėl esą prasto registratūros darbo gausu ir tinklalapyje Rekvizitai.lt.

Naujausiame, balandžio 14 dieną paliktame komentare moteris kelia klausimą, ar registratūroje apskritai yra dirbančių žmonių.

„Kyla klausimas, registratūroje dirba darbuotojai ar ne? Rytą, vakarą po 20 kartų tenka skambinti, niekas neatsiliepia. Pas odontologus internetu taip pat nėra galimybės užsirašyti. Šeimos gydytojo skambučio, kad sulauktum, reikia 2 savaites laukti, norint užsiregistruoti... Žmogus numirt gali kol sulauks savo eilės“, – piktinosi ji.

Ne vienam kilo klausimas, kodėl pas gydytojus negalima užsiregistruoti internetu.

Žmogus numirt gali kol sulauks savo eilės.

Kita moteris taip pat teigė, kad poliklinikos numeris užimtas jau kelias dienas iš eilės.

Sauliaus Žiūros nuotr./Centro poliklinika
Sauliaus Žiūros nuotr./Centro poliklinika

„Paskambinus bendruoju telefonu pasitikslinti ar yra kokia nors registracija internetu bei ar turimas numeris yra veikiantis ir teisingas, gaunamas atsakymas, kad numeris teisingas ir reikia tiesiog KANTRIAI skambinti, kol prisiskambinsi ir padedamas ragelis. Mano akimis, būtent taip atrodo biurokratija, sisteminis nejautrumas ir įstaigos neefektyvumas“, – internete skundėsi poliklinikos kliente prisistačiusi vartotoja.

Skambučių centras – nespėja

Pasiteiravus įstaigos apie situaciją, Centro poliklinikos Pirminės asmens sveikatos priežiūros vyr. slaugos administratorė Aistė Raulušaitienė 15min atsiųstame atsakyme nurodė, kad dėl intensyvaus planinių ir nuotolinių paslaugų teikimo, o ypač prasidėjus aktyviai asmenų vakcinacijai, skambinančiųjų į Skambučių centrą skaičius žymiai išaugo.

„Skambina ne tik mūsų poliklinikos pacientai, bet ir mūsų jau pavakcinuoti pirmąja vakcina asmenys, tad įstaigos Skambučių centras dirba su papildomu pajėgumu, pvz., vien po šv. Velykų, pirmadienį, sulaukėme apie 30 tūkst. skambučių. Pastebime, kad fiksuojamos dažnos telefono linijų perkrovos ir nutrūksta nebaigti pokalbiai“, – situaciją komentavo įstaigos atstovė.

Sauliaus Žiūros nuotr./Centro poliklinika
Sauliaus Žiūros nuotr./Centro poliklinika

Pasak jos, sunkiausia prisiskambinti pirmadieniais (visą dieną, ypač po šventinio periodo) ir savaitės dienomis 6:45 – 7:45 val., 10:00 – 10:45 val. bei 16:00 – 18:00 val., todėl pacientams rekomenduojama skambinti kitu laiku.

„Skambinti prašome ne dažnesniu kaip 15 min. intervalu. Pokalbiai užtrunka. Paprastai popietinės valandos mažiau apkrautos, tad pacientams prisiskambinti ir užsiregistruoti pavyksta“, – sakė A.Raulušaitienė.

Ji taip pat atkreipė dėmesį, kad registracija nuotolinei sveikatos priežiūros paslaugai galima ir internetu.

O tiesioginei konsultacijai galima užsiregistruoti tik registratūros bei įstaigos Skambučių centro telefonu (8 5) 244 2244.

„Visiems įstaigos darbuotojams periodiškai yra primenama kultūringo bei etiško bendravimo tiek tarpusavyje, tiek su pacientais svarba, darbuotojai maksimaliai stengiasi, kad pacientai liktų patenkinti aptarnavimu nuo registracijos iki konkrečios paslaugos suteikimo“, – pacientų skundus dėl galimo nemalonaus darbuotojų bendravimo 15min komentavo A.Raulušaitienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?