Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2017 07 03

Pasirodžiusi reklama glumina: kas iš tiesų slepiasi už „Valstybės valstybėje“ kampanijos?

Naujienų portalų, socialinių tinklų lankytojai ir praeiviai lauko reklamos stenduose gali išvysti naujas reklamas „Ką slepia „Valstybė valstybėje“?“. Sekantys politikos ir verslo aktualijas žino, jog taip, t.y. „valstybė valstybėje“ buvo vadinama bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“, kurioje ilgus metus veikė atskira „valstybė“, besivadovavusi tik jai naudinga tvarka.
Nauja lauko reklama žadina smalsumą
Nauja lauko reklama žadina smalsumą

Kad tokia prielaida teisinga, galima suprasti ir iš pačių reklamų: jose aiškiai matyti AB „Lietuvos geležinkeliai“ iškaba. Vis dėlto patys bendrovės atstovai neskuba atskleisti kortų ir komentuoti, kokiu tikslu startavo nauja reklamos kampanija.

Reklama Kaune
Reklama Kaune

Tokios reklamos kampanijos, kuriose nevengiama ir netiesioginių sąsajų, nėra naujiena nei pasaulyje, nei Lietuvoje. Vis dėlto tai kol kas ne dažnas dalykas. Ar veiksmingas? Ar suprantamas auditorijai?

Apie tai savo nuomonę pateikia kūrybos namų „Moon Troops Creative Agency“ įkūrėjas ir kūrybos vadovas, Lietuvos grafinio dizaino asociacijos narys Motiejus Gaigalas.

„Mano nuomone, tai itin puikus sprendimas labai tinkamu laiku. Ši tema buvo eskaluojama ne vienerius metus, sukėlė nemažą Lietuvos žmonių pasipiktinimą ir nepasitenkinamą. Kalbama, kaip apie valstybinę problemą. Rokui Masiuliui tapus ministru, atlikus „apsivalymą“ pats laikas „Lietuvos geležinkelius“ atverti žmonėms ir parodyti skaidrumą, aiškumą ir tai kad nebėra ko slėpti. Taigi, šūkis „Kas slepiasi valstybė valstybėje“ yra labai geras“, – pažymi reklamos specialistas.

M.Gaigalo teigimu, frazę „valstybė valstybėje“ žino aktyvi visuomenės dalis, kuri bent paviršutiniškai domisi politika.

Man asmeniškai labai džiugu, kad valstybinė įmonė žengia už standartinės koorporatyvinės komunikacijos ribų, ir daro tai drąsiai bei originaliai

„Tokia frazė tų žmonių galvose susieta su „Lietuvos geležinkeliais“. Reklamoje naudojama keturių žodžių frazė aiškiai parodo, kad nėra ko slėpti, patraukia dėmesį ir motyvuoja domėtis toliau. Problema platesnė iškomunikuoti visus įgyvendintus pokyčius ir nuveiktus darbus būtų sunku viena fraze, o tai padaryta puikiai.

„Teaser“ kampanija leidžia suprasti, kad tai tik pradžia ir skatina domėtis, kas bus toliau? Tai tarsi siunčia žinutę apie savotišką pažadą. Tokio stiliaus kampanija aiškiai orientuota į aktyvią visuomenės dalį, aiškiai jai suprantama ir intriguojanti. Klausimas, kiek yra žmonių, kuriems ši frazė nieko nesako? Tačiau tikėtina, kad jie bus pasiekti tradiciniais pranešimais spaudai ar kitu įprastu formatu.

Man asmeniškai labai džiugu, kad valstybinė įmonė žengia už standartinės koorporatyvinės komunikacijos ribų, ir daro tai drąsiai bei originaliai“, – savo nuomone pasidalino pašnekovas.

Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ šios reklamos kampanijos kol kas nekomentuoja.

reklama Vilniuje
reklama Vilniuje

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?