Ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje žinomas kūrėjas sako, kad netradicines, provokuojančias meno formas atrado iš socialinio protesto. Popietėje Kauno fotografijos galerijoje, ant kurios sienų dar kabo garsaus amerikiečių menininko Andy Warholo, poparto legendos, šilkografijos spaudinių paroda, Č.Lukenskas ketina pasidalinti mintimis apie poparto raiškos priemones šiuolaikinio meno kontekste: asambliažą, koliažą, enviromentą, multiplikaciją.
Menininkas ragins kauniečius pasvarstyti, kiek ši XX a. 6 dešimtmetyje Anglijoje susiformavusi modernistinė meno kryptis, kaip filosofija, suvokiama lietuvių sąmonėje. Panevėžyje gimęs Č.Lukenskas per savo, kaip menininko, karjerą yra surengęs ne vieną dešimtį personalinių, grupinių parodų, projektų, akcijų.
Performansais (nuotr.) kartu su meno grupe „Post Ars“ pagarsėjęs Č.Lukenskas puikiai išmano ir muziką: 1978–1984 metais jis studijavo Lietuvos muzikos akademijoje, įgijo saksofonininko specialybę. Vėliau dėstė muziką Karmėlavos vidurinėje mokykloje, saksofono discipliną Kauno J.Gruodžio konservatorijoje.