Penkiuose ekranuose ir skaitmeniniame parodos kataloge parodos lankytojai turės progą išvysti įvairiu metu menininkų grupės surengtų parodų kūrinius, akcijų, performansų, kurie neretai būdavo nufilmuoti mėgėjiškomis kameromis, fragmentų.
Meno kritikai grupę „Post Ars“ drąsiai vadina meno klasika. Kolektyvo idėjos vis dar šokiruoja ir stebina, tačiau ne taip, kaip grupės gyvavimo pradžioje. Tuomet, 1990 metais, savo pirmąja paroda „Kauno dailininkų instaliacijos“ Lietuvos dailės skyriaus Kauno skyriaus galerijoje „Post Ars“ sukėlė precedento neturėjusį socialinį atgarsį: pasipiktinusi Kauno menininkų dalis rengė piketus, spaudoje pasirodė itin nepalankios recenzijos, o pati paroda buvo uždaryta po trijų dienų. Kaip vėliau rašė dailėtyrininkas Alfonsas Andriuškevičius, „Post Ars“ dėka Kaunas tuomet vėl trumpam buvo tapęs laikinąja Lietuvos avangardo sostine.
1989 metais įkurtos grupės „Post Ars“ branduolį sudarė menininkai Aleksas Andriuškevičius, Robertas Antinis, Česlovas Lukenskas ir Gintaras Zinkevičius. Jų kūryboje nėra rėmų: tai instaliacijos, akcijos, performansai, hepeningai, žemės meno projektai. „Post Ars“ nariai mėgsta provokuoti, stebinti ir nepretenduoja į ilgaamžio meno kūrinių vietą.
Grupės veiklos 20-metį atspindinčioje parodoje bus pristatomas skaitmeninis katalogas. Lietuvoje tai dar gana retas leidinio formatas, tačiau jo privalumas – milžiniškas informacijos ir filmuotos medžiagos kiekis. Kataloge pristatoma išsami „Post Ars“ biografija, menininkų kūryba, pateikiami interviu su grupės nariais, kitų menininkų atsiliepimai, daugybė nuotraukų ir vaizdo fragmentų. Dar viena naujiena – parodą lydintys menininkų turai. Spalio 2 dieną 14 val. vyks personalinis Česlovo Lukensko turas per parodą. Spalio 8 dieną 14 val. – personalinis Roberto Antinio turas.
VDU galerijoje „101“ paroda veiks iki spalio 16 dienos.