2020 11 25

Per karantiną lietuviai mažiau lanko prekybos centrus ir kitus miestus, rodo mobiliųjų telefonų duomenys

„Tele2“ atlikta didžiųjų duomenų analizė rodo, kad karantino metu ketvirtadaliu sumažėjo didžiųjų prekybos centrų lankytojų skaičius. Be to, dešimtadaliu smuko kelionės tarp miestų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Sausakimšos automobilių stovėjimo aikštelės prie prekybos centrų Vilniuje
Sausakimšos automobilių stovėjimo aikštelės prie prekybos centrų Vilniuje / Arno Strumilos / 15min nuotr.

„Didieji duomenys rodo, kad karantinas turėjo įtakos žmonių judėjimui. Matome, kad gyventojai apribojo savo tarpmiestines keliones ir lankymąsi prekybos centruose“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Baltijos šalims ir Vokietijai.

Karantinas paveikė klientų srautus pagrindinėse prekybos vietose. Išanalizavus didžiuosius prekybos centrus – „Akropolis“, „Ikea“, „Panorama“, „Ozas“ matyti, kad lankytojų skaičius sumažėjo 25 proc.

Rezultatuose taip pat matyti, kad prasidėjus antrajam karantinui tapo retesnės tarpmiestinės kelionės. Keliaujančių tarp miestų žmonių skaičius sumažėjo 10 proc.

Analizė atlikta pagal telefonų buvimo vietos duomenis.

Mobiliojo ryšio telefono buvimo vietą apytiksliai nustatyti įmanoma dėl nuolatinio ryšio bokštų ir išmanaus įrenginio informacijos keitimosi. Apjungus įrenginių buvimo vietos informaciją ir vietovės plotą, galima įvertinti, kiek mobiliųjų telefonų tenka ploto vienetui. Taip pat galima stebėti telefonų migraciją iš vienos vietovės į kitą.

Visi analizėje panaudoti duomenys yra nuasmeninti – individualių vartotojų ar jų judėjimo įpročių iš duomenų išskirti neįmanoma.

„Tele2“ valdomi didžiųjų duomenų (angl. Big Data) kiekiai leidžia atlikti analizes ir įžvelgti vartotojų elgsenos ypatybes bei padėti priimti sprendimus.

Informacija parengta pagal RRT 2020 m. II ketvirčio Elektroninių ryšių veiklos ataskaitą 45,8 proc. visų SIM kortelių priklauso UAB „Tele2“. Plačiau čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis