Iš viso planuojama išdalinti apie 6 tūkst. buteliukų vandens, ir vanduo bus dalinamas tol, kol nepasitrauks karščiai.
Vietos, kur bus dalijamas šaltinio vanduo dažnai keisis, stengiantis, kad karščiausiomis rugpjūčio dienomis kuo daugiau viešojo transporto keleivių galėtų atsigaivinti. Kaip teigiama pranešime, keleivių kontrolieriai vandens atsargų turės ir savo autobusiukuose – vandeniu bus siūloma atsigaivinti ir važiavusiems be bilieto. Tikimasi, kad gražus gestas juos paskatins kitąkart viešuoju transportu važiuoti jau turint kelionės bilietą.
Vilniaus autobusuose ir troleibusuose įrengtos įvairios vėdinimo sistemos: orlaidės, stogo liukai, dirbtinė ventiliacija. Dažniausiai keleivius vežančios transporto priemonės turi kombinuotas sistemas – orlaides ir stogo liukus. Tose transporto priemonėse, kuriose nėra orlaidžių, salonai ventiliuojami per stogo liukus arba ant stogo įrengtų elektrinių ventiliatorių. Nors autobusai ir troleibusai yra vėdinami, tačiau ypač karštomis vasaros dienomis šių vėdinimo sistemų transporto priemonėms nepakanka.
„Ne visada transporto priemonių kondicionavimo sistemos gali šimtu procentų užtikrinti malonaus ir gaivaus mikroklimato. Pravertos langinės, dažnai atidarinėjamos durys – visa tai mažina kondicionavimo sistemų efektyvumą. Jeigu autobuse ar troleibuse pajaučiate, kad veikia kondicionierius, langų geriau neatidaryti – taip oro temperatūra salone bus žemesnė, o ir kelionės – malonesnės“, – pataria Vaidotas Meškauskas, SĮ „Susisiekimo paslaugos“ Bendrųjų reikalų departamento vadovas, vykdantis direktoriaus funkcijas.
Šį rudenį sostinėje darbą pradės naujas viešojo transporto vežėjas, atsivešiantis beveik 100 naujų autobusų – Vilniaus gatvėse jie pasirodys palaipsniui.
Transporto priemonių parką atnaujins ir dabartinis miesto vežėjas UAB „Vilniaus viešasis transportas“ – tikimasi, kad kitąmet vilniečiai ir miesto svečiai galės važiuoti dar 150 naujų autobusų.
Per ateinančius dvejus metus Vilniaus miesto savivaldybė iš ES lėšų ketina įsigyti ir apie 40 troleibusų.