2015 08 05

Per metus – daugiau nei milijonas Centrinės hipotekos įstaigos elektroninių paslaugų

Suteikta daugiau nei milijonas įstaigos tvarkomų registrų išrašų – tokia statistika dalinasi Centrinės hipotekos įstaiga, sistemingai plečianti elektroninių paslaugų spektrą. Lyginant su 2013-aisiais, šis skaičius padidėjo beveik 30 procentų.
E. paslaugų portalas
E. paslaugų portalas

Gauti paslaugas elektroniniu būdu patogu bet kuriuo paros metu iš bet kurios pasaulio vietos – penktadalis elektroninių įgaliojimų sudaroma užsienyje.

Neatsiliekame nuo europinių tendencijų

Dažniausi elektroniniu būdu teikiamų paslaugų naudotojai – antstoliai ir notarai. Sunku net įsivaizduoti, kaip pasunkėtų jų darbas, jei registro išrašai jiems būtų teikiami paštu. Naudodamiesi patogia duomenų paieškos sistema vartotojai – tiek institucijos, tiek fiziniai ir juridiniai asmenys gali gauti įstaigos tvarkomų registrų – Hipotekos, Turto arešto aktų, Sutarčių, Vedybų sutarčių, Įgaliojimų, Testamentų registrų duomenis, o institucijos, kurioms teisės aktai suteikia tokią teisę, paieškas gali atlikti ir Neveiksnių ir ribotai veiksnių asmenų registre.

Duomenų teikėjams yra sukurtos galimybės duomenis visiems įstaigos tvarkomiems registrams perduoti elektroniniu būdu.

Duomenų teikėjams yra sukurtos galimybės duomenis visiems įstaigos tvarkomiems registrams perduoti elektroniniu būdu. Svarbu tai, kad dažniausiai minėti duomenys būna įregistruojami tą pačią dieną ir nedelsiant perduodami susijusiems registrams. Tai itin naudinga sandorio šalims ar kreditoriams – tokiu operatyvumu Lietuva lenkia ne vieną Europos šalį.

Paslaugų įvairovė

Centrinė hipotekos įstaiga gyventojams siūlo ir kelias neatlygintinai suteikiamas paslaugas. Kiekvienas fizinis asmuo gali pasitikrinti, kokie jo duomenys yra tvarkomi Hipotekos, Turto arešto aktų, Sutarčių, Vedybų sutarčių, Įgaliojimų, Testamentų bei Neveiksnių ir ribotai veiksnių asmenų registruose, taip pat galima gauti suvestinę apie asmenis, kurie domėjosi registruose tvarkomais jo asmens duomenimis. Ši paslauga nemokamai suteikiama kartą per metus, tačiau tokius duomenis norint pasitikrinti dažniau nei kartą per kalendorinius metus teks sumokėti numatytą mokestį.

Centrinės hipotekos įstaigos internetinėje svetainėje taip pat galima elektroniniu būdu sudaryti supaprastintus įgaliojimus. Fizinis asmuo internetu gali įgalioti kitą asmenį gauti korespondenciją, darbo užmokestį ir kitas su darbo santykiais susijusias išmokas, pensiją, pašalpą ar stipendiją bei viešąsias ir administracines paslaugas. Tokio įgaliojimo įregistravimas – atlygintina paslauga, už kurią gyventojas turi sumokėti 1,74 EUR. Prisijungti prie šios paslaugos galima adresu www.igaliojimai.lt.

Gauti išsamesnę informaciją apie minėtas paslaugas ar jomis pasinaudoti gyventojai gali apsilankę Centrinės hipotekos internetinėje svetainėje www.hipotekosistaiga.lt. Iškilus klausimams teirautis telefonu (8 5) 2313611 arba el. paštu info@hipoteksistaiga.lt.

Daugiau informacijos apie teisės aktualijas rasite dažniausiai užduodamų klausimų skiltyje ir Facebook paskyroje.

TeisinisSvietimas_2_580x250

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis