Balandžio 4 d. NATO oro policijos funkcijas vykdantys naikintuvai iš Amari aviacijos bazės (Estija) atpažino ir palydėjo Rusijos Federacijos transporto orlaivį Tu-134 , skridusį tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros iš Rusijos Federacijos į Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido pagal planą, su įjungtu autoatsakikliu, palaikė ryšį su skrydžių centrais. Šį orlaivį pasitiko du, iš Kaliningrado srities atskridę, Rusijos Federacijos naikintuvai Su-27, kurie nepalaikė radijo ryšio, nebuvo įsijungę autoatsakiklio ir nepateikė skrydžio plano.
Balandžio 7 dieną NATO oro policijos funkcijas vykdantys naikintuvai iš Amari aviacijos bazės (Estija) atpažino ir palydėjo Rusijos Federacijos transporto orlaivį Il-76, skridusį tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros iš Kaliningrado srities į Rusijos Federacijos žemyninę dalį. Orlaivis skrido pagal planą, su įjungtu autoatsakikliu, ryšį su skrydžių valdymo centrais palaikė.
Balandžio 8 d. NATO oro policijos funkcijas vykdantys naikintuvai iš Šiaulių aviacijos bazės atpažino ir palydėjo penkis Rusijos Federacijos orlaivius, skridusius tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros – transporto lėktuvą An -12, skridusį iš Rusijos Federacijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį be skrydžio plano, be autoatsakiklio, ryšį su skrydžių valdymo centrais palaikė; transporto lėktuvą Il-18, skridusį iš Rusijos Federacijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį su skrydžio planu, įjungtu autoatsakikliu, ryšį su skrydžių valdymo centrais palaikė; transporto lėktuvą Tu-134, skridusį iš Kaliningrado srities į žemyninę Rusijos Federacijos dalį, su skrydžio planu, įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, radijo ryšį su skrydžio valdymo centrais palaikė; taip pat du Su-27 naikintuvus, kurie lydėjo Tu-134.
Naikintuvai skrido iš Kaliningrado srities nepateikę skrydžio plano, neįjungę radiolokacinių atsakiklių ir nepalaikydami radijo ryšio su skrydžių valdymo centrais, palydėję transporto lėktuvą Tu-134, naikintuvai grįžo į Kaliningrado sritį.