„Pritariame koncepcijai, kad Zoknių geležinkelio pervaža būtų atidaryta. Tiesą sakant, toks ketinimas jau per dešimt metų įrašomas į rinkimines partijų programas. Valdžios keičiasi, tačiau situacija išlieka tokia pat“, – komentavo mero patarėjas Vaclovas Vingras.
Zokniuose būdavo pakeliamas užtvaras. Būdelėje sėdėjo mergina ir jį, reikalui esant, pakeldavo.
Tarybos posėdyje dalyvavę „Lietuvos geležinkelių“ atstovai teigia, kad naujai pervažai atliekamų lėšų neturi, tačiau paskaičiavo, kad tokios permainos turėtų kainuoti per milijoną litų.
„O kodėl šią pervažą reikėjo uždaryti? 1992 metais buvo kalbama, kad tai buvo padaryta vardan eismo saugumo. O kodėl tada Kuršėnų pervaža neuždaroma? Kiek pamenu, Zokniuose būdavo pakeliamas užtvaras. Būdelėje sėdėjo mergina ir jį, reikalui esant, pakeldavo. Zokniuose galima mąstyti ir apie viaduką arba tunelį“, – sakė mero patarėjas.
V.Vingras teigė, kad geležinkelis Šiauliuose veikia nuo 1871 metų. Minėtoji pervaža, vos tik atsiradusi, niekam nekliuvo iki pat 1992 metų. Pervažoje įmontuoti betoniniai stulpai, kuriuos įveikia tik pėstieji ir dviratininkai. Ilgą laiką perėjos mažai kas pasigesdavo.
Pastaraisiais metais už pervažos pradėjo kurtis ir gyventi vis daugiau šiauliečių šeimų. Norėdami patekti į miesto centrą, jie turi sukti nemažą ratą. Ilgiau užtrunka ir tarnybos, skubančios į gaisrą arba pas ligonį.
V.Vingro nuomone, „Lietuvos geležinkeliai“, o taip pat ir Šiaulių miesto savivaldybė turėtų aktyviau ir įtikimiau priminti Susisiekimo ministerijai apie galimybę minėtą pervažą atidaryti. „Zoknių gyvenamasis rajonas darosi vis patrauklesnis dėl LEZ ir Industrinio parko plėtros. Visai šalia ir oro uostas. Čia gyvybės tik daugės“, – svarstė mero patarėjas.