Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 10 28

„Piervyj Baltijskij kanal“ paliko dalis reklamos davėjų

Po skandalingos laidos apie Sausio 13 dieną, reklamdaviai vienas po kito paliko „Piervyj Baltijskij kanal“ (PBK) – vieni tai darė tyliai, kiti kalbėjo garsiai, rašo „Verslo žinios“.
„Piervyj Baltijskij kanal“
„Piervyj Baltijskij kanal“ / BFL/15min.lt fotomontažas

Reklamos šiame kanale atsisakančios garsiai pareiškė įmonės „Švyturys-Utenos alus“ ir didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Tele2“. Bendrovių, kurios nutraukė sutartį su PBK, yra gerokai daugiau – reklamdavių, per dieną transliavusių bent vieną reklaminį klipą, palyginti spalio 1 ir 20 dienas, kanale sumažėjo daugiau nei perpus: nuo 62 iki 27, o parodytų klipų skaičius atitinkamai sumenko nuo 386 iki 244.

„Reikia įvertinti ir faktą, kad kai kurios planuotos kampanijos šiuo periodu tiesiog baigėsi, tačiau bendra tendencija, jog reklamdavių skaičius gerokai sumažėjo, akivaizdi“, – sakė reklamos planavimo agentūros „Open Agency“ vadovas Arūnas Kemežys.

Be kita ko, reklamuotis PBK pradėjo ir kelios naujos bendrovės. „Swedbank“ tvirtina, kad jų reklama šiame kanale pastaruoju metu buvo transliuojama per klaidą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?