Po rinkos dalyvių pastabų Medijų rėmimo fondas pratęsia paraiškų pateikimo terminą

Po rinkos dalyvių pastabų Medijų rėmimo fondo taryba pratęsė paraiškų pateikimo terminą finansinei paramai gauti, penktadienį pranešė fondas.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Anot jo, pateikimo terminą iki balandžio 8 dienos taryba nusprendė pratęsti dėl iššūkių keliančio naujo teisinio reguliavimo ir kylančių klausimų dėl paraiškų.

Anksčiau skelbta, kad paraiškos bus priimamos iki balandžio 3 dienos.

Rėmimo konkursai paskelbti keturiose programose: kultūrinės žiniasklaidos ir kultūros periodinių leidinių, regioninės žiniasklaidos, naujienų, tiriamosios ir šviečiamosios žurnalistikos, žiniasklaidos tautinių mažumų kalbomis ir lietuvių išeivijos (diasporos) žiniasklaidos.

Reaguodamas į kylančius iššūkius, fondas pateikė atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie kultūros periodinių leidinių finansavimo sąlygas, taip pat atsakė į kitus techninius klausimus.

Kol fondas nebuvo paskelbęs kvietimų teikti paraiškas, dalis paramos nesulaukiančių kultūros leidinių ėmė reikšti susirūpinimą dėl savo išlikimo.

Kultūros ministras Simonas Kairys sausio pabaigoje ragino šio fondo tarybą baigti diskusijas dėl programų bei kriterijų ir greičiau skelbti konkursą dėl lėšų skyrimo, teigdamas, kad ministerija biudžetą tam yra užtikrinusi ir laukia tarybos sprendimų.

Tuomet ministerija kreipėsi į aštuonios periodinių kultūros leidinių redakcijas, pakvietė dalyvauti viešajame pirkime ir gauti iki penkių tūkstančių eurų sieksiančią paramą, kuri padėtų atsilaikyti iki fondo konkursų pradžios.

Medijų rėmimo fondas įsteigtas pernai rudenį, jis nuo sausio pakeitė iki šiol paramą žiniasklaidai, įskaitant kultūrinę, administravusį Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą. Naujojo fondo biudžetas yra dvigubai didesnis nei ankstesniojo ir siekia 6,5 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis