Ištyręs pareiškėjos skundą, esą, antstoliai neišsiaiškinę pajamų šaltinio nurašo į jos sąskaitą įplaukusias pinigines lėšas, Seimo kontrolierius rekomendavo Teisingumo ministerijai apsvarstyti galimybę reglamentuoti antstolių tarpusavio susižinojimo tvarką vykdymo proceso metu, kai vieno skolininko atžvilgiu išduota keletas vykdomųjų dokumentų.
Paaiškėjo, kad neturėdami galimybės įvertinti pajamų ir įplaukų į skolininko sąskaitą pobūdžio, antstoliai keletą kartų nurašė į pareiškėjos sąskaitą kitų antstolių grąžinamas tas pačias pinigines lėšas iš kurių išieškojimas nėra galimas.
Atliekant tyrimą Seimo kontrolierius nustatė, kad pareiškėjos atžvilgiu išduota net keletas vykdomųjų dokumentų dėl piniginių lėšų išieškojimo, tačiau teisės aktuose nebuvo numatytos antstolių pareigos tarpusavyje keistis informacijas apie vykdymo veiksmus, taip pat antstoliai neturėjo informacijos apie pajamų, įplaukų į skolinių sąskaitą, pobūdį.
Tyrimo metu paaiškėjo, kad neturėdami galimybės įvertinti pajamų ir įplaukų į skolininko sąskaitą pobūdžio, antstoliai keletą kartų nurašė į pareiškėjos sąskaitą kitų antstolių grąžinamas tas pačias pinigines lėšas iš kurių išieškojimas nėra galimas. Nors ir antstoliai vadovavosi teisės aktų nuostatomis, tačiau, Seimo kontrolieriaus nuomone, dėl tokių veiksmų pareiškėja ilgą laiką negalėjo disponuoti jai teisėtai priklausančiomis piniginėmis lėšomis.
A. Normanto nuomone, galiojęs Civilinio proceso kodekso teisinis reglamentavimas, kai antstoliai nežinojo apie kitų antstolių turimus to paties skolininko vardu išduotus vykdomuosius dokumentus ir kai visi antstoliai atliko vykdymo veiksmus, nukreiptus į tas pačias skolininko pajamas, kažkuriam laikui palikdami asmenį be jokių piniginių lėšų, buvo tobulintinas.
Seimo kontrolieriaus įsitikinimu, sukurta antstolių tarpusavio susižinojimo (informacinė) sistema leis antstoliams disponuoti informacija apie visus skolininko įsiskolinimus ir kitų antstolių atliekamus vykdymo veiksmus. Taip pat leis išvengti nereikalingo skolininko lėšų nurašymo ir pakartotinio lėšų grąžinimo į asmens sąskaitas, paaiškėjus, kad toks nurašymas negalimas.
Be to, tokia tvarka sudarys galimybę taupyti antstolių bei skolininkų lėšas ir išvengti situacijų, kai skolininkai tam tikrą laiką būna netekę galimybių tenkinti būtiniausius poreikius, kol antstoliai grąžins lėšas, iš kurių išieškojimas nebuvo galimas.
Seimo kontrolieriai gina žmogaus teisę į gerą viešąjį administravimą, užtikrinantį žmogaus teises ir laisves, prižiūri, ar valdžios įstaigos vykdo pareigą tinkamai tarnauti žmonėms. Seimo kontrolieriai taip pat vykdo nacionalinę kankinimų prevenciją laisvės apribojimo vietose pagal Konvencijos prieš kankinimą ir kitokį žiaurų, nežmonišką ar žeminantį elgesį, ar baudimą fakultatyvų protokolą.