2022 10 27

Po siūlymu kitų metų biudžete rasti 10 mln. eurų turizmui nebeliko K.Starkevičiaus parašo

Po siūlymu kitų metų biudžete rasti papildomų lėšų turizmui skatinti nebeliko konservatoriaus Kazio Starkevičiaus parašo.
Kazys Starkevičius
Kazys Starkevičius / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Pats parlamentaras BNS ketvirtadienio vakarą sakė iniciatyvą parėmęs netyčia.

„Techninė klaida įvyko. (...) Pasirašiau, po to pažiūrėjau, ką pasirašiau, ir atšaukiau“, – teigė Seimo narys.

Turizmui papildomus 10 mln. eurų pasiūlė grupė Seimo narių, dirbančių Seimo Ekonomikos komitete. K.Starkevičius yra šio komiteto pirmininkas.

BNS žiniomis, elektroniniu parašu šį siūlymą buvo parėmęs ir kitas komitete konservatorius Mindaugas Skritulskas, tačiau vėliau persigalvojo ir parašą atsiėmė.

Konservatorių prezidiumas prieš porą savaičių įpareigojo frakcijos Seime narius neteikti biudžetui iniciatyvų, nederintų su Vyriausybe.

Savo ruožtu K.Starkevičius tikina nepersigalvojęs, o paprasčiausiai suklydęs.

„Jokio spaudimo (atsiimti parašą – BNS) nebuvo. Aš buvau ir komitete sakęs, kad nepalaikau siūlymo“, – kalbėjo jis.

Nepaisant partijos nurodymų, K.Starkevičius su dar trimis partiečiais – Mykolu Majausku, M.Skritulsku ir Antanu Čepononiu – jau yra pateikę iniciatyvą neribotai pratęsti pridėtinės vertės mokesčio (PVM) lengvatą kultūros, sporto, maitinimo sektoriams, nors Ministrų kabinetas siūlo šią lengvatą jiems taikyti tik iki 2023-ųjų liepos.

9 proc. PVM šioms paslaugoms baigia galioti šių metų pabaigoje.

Po tokio šių keturių konservatorių žingsnio konservatorių Priežiūros komitetas rekomendavo pateiktus nesuderintus pasiūlymus atsiimti. Kol kas nė vienas Seimo narys to nepadarė.

K.Starkevičius BNS tikino neatsisakantis idėjos, kad reikia taikyti PVM lengvatas labiausiai nuo geopolitinių ir energetikos krizių nukentėjusiems sektoriams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis