Tikimasi, kad geresnė klientų aptarnavimo kokybė leis suteikti savalaikius atsakymus gyventojams – net ir išaugus skambučių skaičiui bei konsultacijų trukmei. Nauja klientų aptarnavimo paslauga leis kokybiškiau suteikti konsultacijas apie naujas paslaugas, kurios yra prieinamos, įgyvendinant Negalios reformą, nuo 2024 metų pradžios – siekiant kuo didesnės asmenų su negalia įtraukties.
Asmens su negalia teisių apsaugos agentūros direktorė Eglė Čaplikienė įsitikinusi, kad startuojanti konsultavimo linija leis užtikrinti kokybiškesnį ir greitesnį klientų aptarnavimą, o gyventojai gaus informaciją vieno langelio principu – lengvai įsimenamu numeriu.
„Man kaip vadovei svarbu, kad su naujos paslaugos gyventojams pradžia – sieksime ir universalaus klientų aptarnavimo standarto. Tikiuosi, kad šiandien pradėjusi veikti konsultavimo linija leis suteikti klientams savalaikes konsultacijas apie siūlomas paslaugas visiems Lietuvos gyventojams“, – sako E.Čaplikienė, Asmens su negalia teisių apsaugos agentūros vadovė.
Agentūros skambučių centre nuo pirmos dienos dirba 5 konsultantai, kurie teikia informaciją bei pataria šiais klausimais: negalios nustatymo, individualios pagalbos, prieinamumo ir socialinio dalyvumo, o esant poreikiui – nukreips užklausą tiesiogiai atsakingam specialistui. Atsižvelgiant į klientų įvairovę, konsultacijos bus teikiamos lietuvių, rusų ir anglų kalbomis.
Asmens su negalia teisių apsaugos agentūros konsultavimo linijos darbuotojai yra pasirengę atsiliepti lengvai įsimenamu numeriu (+370 52) 30 30 60 kiekvieną darbo dieną: pirmadieniais - ketvirtadieniais nuo 7.30 iki 16:30 val., penktadieniais nuo 7.30 iki 15.15 val. Ne darbo laiko metu – kviečiame kreiptis el. paštu: aptarnavimas@anta.lt .