Šalia būsimo Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo pradedamas rekonstruoti geležinkelio mazgas turėtų duoti postūmį ir kitiems su terminalo statyba susijusiems projektams.
„Nors terminalo statybos procese dar nemažai kliūčių, svarbiausia yra tai, kad darbai jau pradėti“, - sako Koncerno „Achemos grupė“ narės UAB „Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas“ generalinis direktorius Benediktas Petrauskas.
Sprendžiant šio projekto įgyvendinimo problemas labai aktyviai dalyvauja pats susisiekimo ministras Eligijus Masiulis, kuris ir planuoja penktadienį statybų aikštelėje įkasti simbolinę kapsulę.
Geležinkelio viaduko rekonstrukciją vykdys bendrovių „Hidrostatyba“ ir „Viadukas“ susivienijimas.
Projekto įgyvendinimui numatyta 10,3 mln. litų. Iš jų 85 proc. sudarys Europos Sąjungos Regioninės plėtros fondo lėšos. Likusi dalis - „Lietuvos geležinkelių“ ir valstybės biudžeto lėšos.
Iki 2011 metų vidurio turi būti pailgintas esamas (statytas 1985 metais) ir pastatytas naujas 85 m ilgio viadukas. Po rekonstrukcijos traukinių eismas per viaduką vyks dviem kryptimis.
Taip pat šiuo metu Uosto direkcijos užsakymu yra vykdomi Keleivių ir krovinių terminalo krantinių rekonstrukcijos projektavimo darbai.
Siekiant panaudoti dar šiems metams skiriamą Europos Sąjungos paramą - spartinamas ir iš terminalo vedančio Baltijos prospekto sankryžų projektavimas.Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas, kartu su jo funkcionavimui būtina infrastruktūra, yra vienas stambiausių projektų Lietuvoje.