Planuojama, kad statybos darbų konkursas bus paskelbtas dar iki šių metų pabaigos, o investicijos į šį paskutinį, trečiąjį, etapą sieks apie 365 mln. Lt.
„Lietuvos Respublikos Vyriausybės laiku priimti racionalūs sprendimai ir atsakingų institucijų suderinti veiksmai leis sėkmingai užbaigti Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapą iki 2016 m. gruodžio mėnesio pabaigos“, – sako Vilniaus mero pavaduotojas Romas Adomavičius.
Vykdant vakarinio aplinkkelio III etapo statybos darbus bus nutiestas 5,4 km ilgio kelias nuo Viršuliškių (Ozo g.) iki magistralinio kelio A2 Vilniaus–Panevėžys (Ukmergės g.), pastatyti 7 tiltai ir viadukai, taip pat bus rekonstruota 110 kV orinė linija – 19,64 km elektros perdavimo linijų. Planuojama, kad Europos Sąjungos finansuojama projekto dalis sieks 80 proc., likusios lėšos bus skiriamos iš valstybės ir Savivaldybės biudžetų.
Vyriausybė sudarė tarpžinybinę darbo grupę, vadovaujamą R.Adomavičiaus, kuriai pavesta koordinuoti atsakingų institucijų veiksmus įgyvendinant Vilniaus miesto Vakarinio aplinkkelio tiesimo projektą.
Vilniaus Vakarinis aplinkkelis pradėtas tiesti dar 2009 metais. Jis driekiasi nuo Lazdynų, Karoliniškių, Pilaitės mikrorajonų link Ukmergės plento. Pirmojo statybų etapo metu buvo rekonstruotas Vilniaus Lazdynų tiltas, pastatyta trijų lygių sankirta, transporto tunelis, bei nutiesta aplinkkelio atkarpa nuo Oslo g. iki L.Asanavičiūtės g. Šiuo metu jau užbaigtas II statybų etapas. III etapo vakarinio aplinkkelio statybų metu bus nutiesta gatvė nuo Ozo g. iki Ukmergės g. Pabaigus statybas Vilniaus vakarinis aplinkkelis sujungs tarptautinį IXB transporto koridorių Kijevas-Minskas-Vilnius-Klaipėda su Vilniaus-Panevėžio automagistrale ir taps neatsiejama šio koridoriaus dalimi.
Vykdant vakarinio aplinkkelio III etapo statybos darbus bus nutiestas 5,4 km ilgio kelias nuo Viršuliškių (Ozo g.) iki magistralinio kelio A2 Vilniaus-Panevėžys.
Jau baigtas vakarinio aplinkkelio II etapas patenka tarp sėkmingiausių infrastruktūros projektų. Lyginant automobilių apkrovimą, efektyvumu šis aplinkkelis lenkia net Vilniaus-Kauno automagistralę, kuria per parą vidutiniškai važiuoja 26 tūkst. priemonių, tuo tarpu vakariniu aplinkkeliu – 58 tūkst. automobilių.
Vakarinis aplinkkelis – pagrindinė užmiesčio ir tranzitinio transporto arterija, sujungianti Kauno, Panevėžio ir Minsko kelius suformuojant tarptautinių transporto koridorių tinklą užmiesčio transportui. Aplinkkelio III etapo pabaigimas itin pagerins tarptautinio, nacionalinio, regioninio ir žinoma – Vilniaus miesto transporto eismo sąlygas. Visiškai baigtas statyti Vakarinis aplinkkelis leis nukreipti tranzitinį transporto eismą nuo miesto centro, sumažins spūstis piko metu, pagerins ekologinę situaciją, leis sutaupyti degalų ir laiko.