2021 06 12

Praėjusį mėnesį kariuomenės analitikai fiksavo 333 priešiškos dezinformacijos atvejus

Lietuvos kariuomenės Strateginės komunikacijos departamento analitikai gegužės mėnesį fiksavo 333 valstybei priešiškos informacinės veiklos bruožų turėjusius dezinformacijos atvejus.
Melas
Melas / 123RF.com nuotr.

Kaip pranešė Lietuvos kariuomenė, palyginti su balandžio mėnesiu, fiksuotas mažesnis dezinformacijos atvejų skaičius – 370, tačiau strateginės šalies politikos sritys ir toliau išlieka klaidinančios ar melagingos informacinės veiklos taikiklyje.

Pasak pranešimo, gegužės 1–31 dienomis pagrindiniais taikiniais ir toliau buvo griežta Lietuvos laikysena Baltarusijos režimo atžvilgiu, ypač reakcija į priverstinį iš Atėnų į Vilnių skridusio „Ryanair“ lėktuvo nutupdymą Minske.

„Sulaukęs griežto ne tik Lietuvos, bet ir ES, NATO bei kitų valstybių pareigūnų vertinimo, Baltarusijos režimas ėmėsi savos įvykių versijos konstravimo. Baltarusijos ir Rusijos šaltiniuose buvo remiamasi politiniais išvedžiojimais, kad dėl situacijos su lėktuvu yra vykdoma ataka prieš Baltarusiją, o neįvardinti priešai prieš ją kariauja hibridinį karą“, – sakoma pranešime.

Dar vienas dezinformacijos taikinys, pažymi kariuomenė, yra Lietuvos siekis stiprinti tarptautinį bendradarbiavimą NATO politiniame lygmenyje, Aljanso kontekste vykdomos tarptautinės karinės pratybos ir sąjungininkų karių buvimas Baltijos šalyse.

Praėjusį mėnesį Lietuva taip pat sulaukė Kinijos dėmesio: komunistų partijos pagrindiniame leidinyje anglų kalba „The Global Times“ pasirodė publikacija pavadinimu „Lietuva rizikuoja turėti problemų dėl geopolitinių žingsnių“.

„Tekste formuotas itin neigiamas Lietuvos įvaizdis dėl sprendimo pasitraukti iš bendradarbiavimo su Kinija formato „1+17“ bei LR Seimo priimtos rezoliucijos, smerkiančios uigūrų tautos genocidą bei žmogaus teisių pažeidimus“, – sakoma pranešime.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis