Elektroninė migracijos paslauga teikiama prisijungus prie informacinės sistemos adresu https://epis.vrm.lt.
Minėtos elektroninės paslaugos pasiekiamos piliečiui prisijungimo būdu (banko kortele ar elektroniniu parašu) naudojantis Elektroninių valdžios vartų portalu.
Be jau minėtų paslaugų ten pat galima sužinoti informaciją apie gaminamus ar turimus asmens tapatybę ir pilietybę patvirtinančius dokumentus, jų galiojimo trukmę, sumokėti valstybės rinkliavą už teikiamas paslaugas.
Tarp naujesnių paslaugų – galimybė teikti elektroninį pranešimą apie prarastą asmens tapatybę ir pilietybę patvirtinantį dokumentą. Anksčiau pranešti apie minėtą prarastą dokumentą galima buvo tik asmeniškai atvykus į teritorinę policijos įstaigą ar migracijos padalinį, dabar tai galima padaryti dar vienu – elektroniniu būdu.
Naujiena yra ir elektroninio prašymo pakviesti užsienietį į Lietuvos Respubliką teikimas. Iki šios paslaugos pateikti tokį prašymą galima buvo tik asmeniškai atvykus į teritorinės policijos įstaigos migracijos padalinį, dabar tai padaryti galima ir internetu: užpildytas elektroninis prašymas su būtinomis dokumentų kopijomis pasieks specialistus, o prašymą išnagrinėjus, kvietimas bus patvirtintas.
„Elektroniniu būdu kvietimą teikęs asmuo turi galimybę stebėti prašymo nagrinėjimo eigą. Tam jis, teikdamas prašymą internetu, turi užsisakyti informavimo paslaugą ir laukiamą žinią gauti elektroniniu paštu arba nemokama trumpąja SMS žinute, – sako Migracijos valdybos viršininkas Gintaras Bagužis. – Itin svarbi elektroninio pranešimo apie prarastą asmens dokumentą paslauga – sumažėja galimybė asmens tapatybę ir pilietybę patvirtinančiu dokumentu pasinaudoti neteisėtai. Minėtos elektroninės paslaugos yra labai naudingos piliečiams, todėl skatiname jomis naudotis. Nors nuo elektroninių paslaugų atsiradimo praėjo vos mėnuo, pastebime jas populiarėjant.“
Minėtos elektroninės paslaugos pasiekiamos piliečiui prisijungimo būdu (banko kortele ar elektroniniu parašu) naudojantis Elektroninių valdžios vartų portalu.