„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2011 10 03

Prasidėjo Kauno prekės ženklo ir šūkio konkursas

Praėjusios savaitės pabaigoje Kauno miesto savivaldybė paskelbė konkursą miesto prekės ženklo ir šūkio sukūrimo paslaugoms įsigyti.
Laisvės alėjoje
Laisvės alėjoje / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Šio konkurso tikslas – sukurti Kauno miesto prekės ženklą ir šūkį, kuris turi kurti ir palaikyti patrauklaus miesto įvaizdį, palankų turizmo, verslo ir investicijų plėtojimui, išryškinti miesto dinamiškumą, inovatyvumą, kūrybiškumą, modernumą, akademiškumą, verslumą, skatinti atvykstamąjį ir vietinį turizmą bei didinti miesto konkurencingumą“, – sakė miesto mero pavaduotojas Povilas Mačiulis, kuruojantis šį projektą.

Miestų kaip ir regionų tarpusavio konkurencijos kontekste siekiant pritraukti potencialių investuotojų, naujų gyventojų ir turistų, būtina išskirti miesto ženklą ir šūkį. Jo pridėtinė vertė tampa vienu svarbiausių vietos sėkmę lemiančių veiksnių. Miesto prekės ženklas ir šūkis padeda miestui komunikuoti savo tapatybę didinant konkurencinį pranašumą ir tuo pat metu formuoti įvaizdį ir kelti miesto prestižą.

Visi miestai stengiasi būti pastebėti – kartais dėl to kyla konkurencija net tarp tos pačios šalies miestų, siekiančių tapti kultūriniais ir turizmo centrais. Tačiau sėkmės sulaukia tie, kurie sugeba atrasti savo vietą ir atpažinti tai, kas juos išskiria iš kitų. Pavyzdžiui, Singapūras pristatomas kaip modernus miestas, Prancūzijos miestai pabrėžia kultūrinį paveldą. Miesto titulai, tokie kaip Europos kultūros sostinė ar olimpinių žaidynių vieta, taip pat prisideda prie miesto įvaizdžio. Stiprus ir įtaigus prekės ženklas suteikia miestui pranašumo.

„Prekinį ženklą galima suvokti kaip sąsają tarp vartotojo ir reklamuojamos vietovės. Kuo ši sąsaja lankstesnė, lengviau suvokiama, tuo vartotojui paprasčiau jį atpažinti, o atpažinus maloniau „vartoti produktą“. Prekės ženklu siekiama parodyti ne tai, kaip mes save matome, o tai kaip mus mato kiti ir kaip mes siekiame, kad mus matytų“, – skelbiama Kauno savivaldybės išplatintame pranešime.

Pasak konkurso rengėjų, miesto prekės ženklui ir šūkiui iškelti tokie kriterijai kaip skaitomumas ir suprantamumas tarptautiniame kontekste, įsimintinumas, originalumas ir išskirtinumas – originalus, nekeliantis asociacijų su kitų miestų ar šalių naudojamais prekės ženklais ir šūkiais

Pabrėžiama, kad ženkle kaip pagrindinis akcentas nenaudotina miesto heraldika, turi būti vengiama vieno objekto dominavimo. Taip pat turi būti puikiai atliktas ženklo komponavimo su šūkiu sprendimas lietuvių ir anglų kalbomis, atlikimo profesionalumas, kūrybiškumas ir meniškumas.

Kauno miesto savivaldybės internetiniame puslapyje galima rastsi konkursui reikalingus dokumentus. Juos taip pat galima parsisiųsti iš Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs