Premjerė: kritika dėl nepaskirto švietimo ministro yra problemų ieškojimas, kur jų nėra

Premjerė sako, kad situacija, kai Monika Navickienė beveik mėnesį laikinai eina švietimo ministrės pareigas, yra normali, o Prezidentūra ieško problemų, kur jų nėra.
Ingrida Šimonytė
Ingrida Šimonytė / Pauliaus Peleckio / BNS nuotr.

Taip ji kalbėjo prezidento patarėjai Jolantai Karpavičienei antradienį paraginus paskirti nuolatinį švietimo ministrą ir neatsakinga pavadinus padėtį, kai šias pareigas jau kurį laiką laikinai eina socialinės apsaugos ir darbo ministrė M.Navickienė.

„Norėčiau priminti, kad Lietuvos istorijoje buvo tikai ne vienas atvejis, kai vienas vienas ministras pavaduodavo kitą ministrą jam nesant, ar per atostogas, ar tada, kai ministro nėra dėl kitų priežasčių. Praėjusioje Vyriausybėje ir premjeras buvo gana ilgą laiką pavaduojamas dėl svarbių priežasčių“, – Seime susirinkusiems žurnalistams antradienį sakė Ingrida Šimonytė.

„Man atrodo, čia toks ieškojimas problemų, kur problemų nėra“, – pridūrė ji.

Premjerė teigė, kad naujo ministro kandidatūros nenori teikti, kol nėra baigti tarpiniai vienuoliktokų atsiskaitymai ir neprasidėjo brandos egzaminų sesija.

„Kai šitie pasiruošimo arba užbaigimo darbai bus baigti, manau, kad tada, o ne proceso viduryje, jau galėtų kitas ministras ateiti ir dirbti kitus darbus“, – kalbėjo I.Šimonytė.

Vyriausybės vadovės teigimu, kandidatų į švietimo, mokslo ir sporto ministro postą „yra visada“.

M.Navickienė jau beveik mėnesį laikinai eina švietimo ministrės pareigas vietoje atsistatydinusio Gintauto Jakšto.

G.Jakštas teigė pasitraukęs dėl nesutarimų su premjerės komanda sprendžiant problemas dėl vienuoliktokų tarpinių patikrinimų.

Ministrus Lietuvoje skiria prezidentas ministro pirmininko teikimu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis