2022 10 27

Premjerė: Lietuva ir Japonija mato gamybos, mokslinių tyrimų potencialą

Japonijoje viešinti premjerė Ingrida Šimonytė teigia, jog su šia šalimi matomas abipusės naudos potencialas tiek gamybos, tiek mokslinių tyrimų srityje.
Ingrida Šimonytė
Ingrida Šimonytė / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Ketvirtadienį ji su Japonijos medicinos tyrimų ir plėtros agentūros (AMED) prezidentu Yoshinao Mishima aptarė bendradarbiavimą. Anot premjerės, jau matomi bendros veiklos rezultatai ir ateities perspektyvos.

„Lietuvos gyvybės mokslų sektorius jau dabar džiugina pasiekimais, o kartu jis tebėra augantis – ir vienas sparčiausiai Europos Sąjungoje. Galimybė bendradarbiauti, vystyti projektus kartu su Japonija mums yra proga dirbti kartu su pasaulio lyderiaujančiais ekspertais, tuo pačiu šioje srityje matome abipusės naudos potencialą tiek gamybos, tiek mokslinių tyrimų srityje“, – pranešime sakė premjerė.

Dar 2020 metų balandį Sveikatos apsaugos ministerija ir AMED pasirašė ketinimų protokolą dėl jungtinių mokslinių tyrimų projektų įgyvendinimo, o Japonija yra tapusi viena pagrindinių Lietuvos partnerių pasaulyje inovacijų ir mokslo srityse.

Lietuvos mokslininkai vykdo bendrus projektus su AMED bei Keio universiteto Medicinos tyrimu centru, kuriame ketvirtadienį taip pat lankėsi premjerė.

Susitikime su „Hitachi“ generaliniu direktoriumi Toshiaki Higashihara premjerė aptarė Lietuvos ir Japonijos ekonominius ryšius, kuriems dar palankesnes sąlygas plėstis sudarys strateginė partnerystė, trečiadienį įtvirtinta abiejų šalių Vyriausybių vadovų, taip pat konkrečias veiklos sritis, ypač įgyvendinant strateginius infrastruktūros projektus.

Tokijo užsienio studijų universitete I.Šimonytė susitiko su jo prezidente Kayoko Hayashi, skaitė paskaitą studentams bei dalyvavo diskusijoje. Šiame universitete studijuojama ir lietuvių kalba.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis