2020 05 25

Prezidento ir premjero susitikime – dėmesys Kelių direkcijos pertvarkai

Prezidentas Gitanas Nausėda sako, kad svarstant Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) pertvarką, būtina reformuoti kelių rinkliavos sistemą ir užtikrinti skaidrią vadovybės atranką.
Gitanas Nausėda
Gitanas Nausėda / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Prezidentas šiuos klausimus pirmadienį aptarė susitikime su premjeru Sauliumi Skverneliu, BNS sakė prezidento atstovas žiniasklaidai Antanas Bubnelis.

„Prezidento nuomone, elektroninių rinkliavų sistemos įstatymų paketas Seime turėtų būti svarstomas kartu su LAKD reorganizacija ir galėtų būti priimtas jau šį rudenį. Sistemos startas pagrįstų direkcijos statuso pertvarką ir suteiktų pagrindą tvariai bei visuomenės lūkesčius atitinkančiai Lietuvos kelių infrastruktūros plėtrai“, – teigė A.Bubnelis.

„Prezidentas pokalbio metu akcentavo, kad reorganizuojant LAKD būtų skiriamas tinkamas dėmesys kokybiškam poįstatyminių aktų priėmimui ir profesionalių įmonės vadovo bei įmonės valdybos narių atrankoms“, – teigė jis.

Vyriausybė siūlo Automobilių kelių direkciją pertvarkyti iš biudžetinės įstaigos į valstybės įmonę, o vėliau – į akcinę bendrovę.

Opoziciniai konservatoriai teigia, kad pertvarka siekiama iš pareigų pašalinti direkcijos vadovą Vitalijų Andrejevą, kuris pradėjo vadovauti susisiekimo ministru dirbant Rokui Masiuliui.

R.Masiulis siūlė naują kelių apmokestinimo sistemą (angl. e-tolling), bet nesulaukė paramos Seime.

Susisiekimo ministerija yra pradėjusi tyrimą dėl V.Andrejevo atsakomybės panaudojant keliams skirtas lėšas. Dabartinis ministras Jaroslavas Narkevičius sako, kad direkcija lėšas naudojo neefektyviai, dėl to vėluoja žvyrkelių asfaltavimo programa. V.Andrejevas priekaištus vadina nepagrįstais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis