2018 12 04

Prezidento rinkimų politinės kampanijos dalyviais registravosi G.Nausėda ir A.Juozaitis

Prezidento rinkimų politinės kampanijos dalyviais antradienį registravosi ekonomistas Gitanas Nausėda ir filosofas Arvydas Juozaitis. Jie dokumentus kartu atnešė per Vyriausiosios rinkimų komisijos (VRK) posėdžio pertrauką, bet tvirtino vienu metu atėję atsitiktinai.
Gitanas Nausėda ir Arvydas Juozaitis
G.Nausėda ir A.Juozaitis užsiregistravo prezidento rinkimams / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Anksčiau politinės kampanijos dalyviu yra registravęsis Seimo narys Centro partijos vadovas Naglis Puteikis.

Politinės kampanijos dalyvio statusas pretendentams leidžia priimti aukas. Paremti kandidatus laikantis nustatytų limitų gali fiziniai asmenys bei politinės partijos, taip pat pats politinės kampanijos dalyvis gali naudoti asmenines lėšas.

Per prezidento rinkimus kandidatas daugiausiai galės išleisti 1,1 mln. eurų.

Taip pat užsiregistravę pretendentai gauna parašų rinkimo lapus. Kandidatais į prezidentus bus registruojami ne mažiau kaip 20 tūkst. rinkėjų parašų surinkę politinės kampanijos dalyviai.

Ketinantys dalyvauti kitąmet gegužę vyksiančiuose prezidento rinkimuose asmenys gali registruotis iki 2019-ųjų vasario 18-osios.

Apie dalyvavimą rinkimuose, be G.Nausėdos, A.Juozaičio, N.Puteikio, yra paskelbę Seimo narė ekonomistė Aušra Maldeikienė, europarlamentaras Valentinas Mazuronis.

Konservatorių partijos kandidate per pirminius rinkimus išrinkta parlamentarė ekonomistė Ingrida Šimonytė. Liberalų sąjūdis rinkimuose yra patvirtinęs europarlamentaro Petro Auštrevičiaus kandidatūrą.

Dėl kandidato dar nėra apsisprendę valdantieji „valstiečiai“, kaip galimas kandidatas įvardijamas premjeras Saulius Skvernelis kol kas nėra pasakęs, ar dalyvaus rinkimuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis