2023 07 07

Prie Vilniaus oro uosto ant stogo paklota didžiulė Ukrainos vėliava

Šiandien Vilniuje visai greta oro uosto pakilimo tako ant prekybos centro „Nordika“ stogo paklota didžiulė Ukrainos vėliava. Šiai vėliavai jėgas apjungė dvi Ukrainos kovą remiančios organizacijos – „Blue / Yellow“ ir „Peremoga“. Tai bus didžiausia Ukrainos vėliava, kuri prisijungė prie akcijos „Keliu vėliavą už Ukrainą NATO“, rašoma „Blue / Yellow“ pranešime spaudai.
Ukrainos vėliava
Ukrainos vėliava / „Blue / Yellow“ nuotr.

Vėliavos dydis – 10x15 m, ji turėtų puikiai matytis per Vilniaus oro uoste kylančių ar besileidžiančių lėktuvų iliuminatorius. Tikimasi, kad vėliavą pastebės į NATO viršūnių susitikimą atskrendantys pasaulio lyderiai.

Šią vėliavą savanoriškai pasiuvo ukrainiečiai Vinicos mieste, jos idėja gimė per atsitiktinumą – „Peremoga“ organizacijos žmonės paklausus, ar jie galėtų Ukrainoje gauti 10-15 vėliavų, kurios Vilniuje būtų iškabintos per NATO viršūnių susitikimą. Tačiau ukrainiečiai ne taip suprato prašymą, ir vietoje 10-15 standartinių vėliavų pasiuvo vieną didžiulę 10x15 m vėliavą. vėliava šiandien iš Ukrainos atvežta į Vilnių, su „Blue / Yellow“ pagalba tam rasta tinkama vieta - netoli oro uosto tako esančio prekybos centro „Nordika“ stogas.

Vėliava ant stogo bus laikoma bent iki NATO viršūnių susitikimo pabaigos.

„Keliu vėliavą už Ukrainą NATO“ akcijos metu vilniečiai kviečiami iškelti 33 tūkst. Ukrainos vėliavų ir tokiu būdu išreikšti palaikymą Ukrainos siekiui tapti 33-iąja NATO nare. Fronte gauta Ukrainos vėliava šiuo metu bėgikų rankose keliauja iš Kyjivo į Vilnių ir Lukiškių aikštėje bus iškelta koncerto metu liepos 11 d. vakare.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis