Pasak KT, šiuo konkrečiu atveju įstatymų leidėjas, Vidaus tarnybos statute įtvirtindamas pareigūnų darbo apmokėjimo sistemos principus ir aiškius pareiginės algos dydžių nustatymo kriterijus, paisė iš Konstitucijos kylančio reikalavimo garantuoti teisingą apmokėjimą už darbą, atsižvelgiant į jo pobūdį, funkcijų sudėtingumą ir apimtį, einamų pareigų ypatumus, taip pat atsižvelgta į reikalavimą diferencijuoti atlyginimų dydžius pagal tam tikrą hierarchinę valstybės tarnautojų sistemą.
Pasisakydamas dėl priedo už stažą sumažinimo, KT pabrėžė, kad konstitucinė įgytų teisių ir teisėtų lūkesčių apsauga nereiškia, jog įstatymu nustatyta valstybės tarnautojų darbo apmokėjimo sistema negali būti pertvarkoma.