Dar praėjusių metų pavasarį Direkcijos generalinis direktorius Gintautas Labanauskas sukirto rankas su Kauno miesto savivaldybės vadovais dėl mobilios keleivinės prieplaukos prie „Žalgirio“ arenos įrengimo. Specialistai parengė galimybių studiją dėl atkarpos nuo krovininės prieplaukos H. ir O.Minkovskių gatvėje iki Kauno hidroelektrinės (HE), ji buvo pristatyta miesto vadovams, Susisiekimo ministerijos atstovams, mokslininkams – hidrologams ir verslininkams.
Bendras projektas, skirtas gaivinti laivybą Nemunu ir atgręžti miestą į upes, sulaukė didelio palaikymo ir turėjo būti įgyvendintas pernai vasarą. Tikėtasi, kad toks projektas tarp vietinio verslo ir savivaldybės atvers šią miesto dalį turizmui bei investicijoms, o miesto gyventojai ir svečiai noriai į „Žalgirio“ areną plauks laivais. Prieplaukos įrengimui lėšas (120 tūkst. Lt) buvo numatyta skirti iš administracijos direktoriaus rezervo fondo.
Direkcija įsipareigojo pasirūpinti farvaterio, kuris baigiasi ties Minkovskių gatve įsikūrusia krovinine prieplauka, įrengimu iki Nemuno salos. Kad prie salos galėtų priplaukti laivai, Nemuno farvaterį reikėtų pailginti 300 metrų, t.y. iš upės dugno išvalyti apie 2 750 kub. m grunto, pašalinti riedulius ir išvalyti farvaterį iki 120 cm garantinio gylio. Šiuos darbus įmonė pasirengusi atlikti iš savo lėšų. Navigacija upėje tęstųsi199 paras per metus.
„Deja, panašu, kad nuo pat pradžių susižavėjimo šūksnių sulaukęs projektas ilgam nuguls miesto valdininkų stalčiuose, – šiandien apgailestauja G. Labanauskas. – Pernai darbų viešųjų pirkimų procedūros buvo nutrauktos dėl menkaverčių priežasčių, kurias buvo galima nedelsiant išspręsti, o šįmet, kai kreipėmės į savivaldybės administraciją, siekdami įvykdyti savo įsipareigojimus dėl farvaterio sutvarkymo, sužinojome, kad finansavimas prieplaukai išvis neskirtas“.
Išvalius farvaterį ir jį priartinus prie numatytos vietos Nemuno saloje, turėjo būti įrengta 6 m pločio ir 27 m ilgio mobili prieplauka iš šešių pontonų, sujungtų specialiomis jungtimis. Prieplaukoje galima būtų lengvai švartuoti šiuo metu Nemunu plaukiojantį laivą „Tolstojų“, mažesni laivai galėtų švartuotis prie prieplaukos galų ir prie pačios krantinės, įrengus specialias kilpas. Prie būsimos prieplaukos sudarytos visos tinkamos sąlygos – atvestas geriamas vanduo, elektra, įrengtas kanalizacijos šulinys.
Prie Vytauto bažnyčios įrengus analogišką pontoninę prieplauką mažiems laivams prisišvartuoti, maršrutas Nemunu iš Kauno į Kulautuvą sulaukė didelio susidomėjimo ir buvo pripažintas įdomiausia „Vivatur 2011“ kelione Lietuvoje. Kauno rajone jau yra įrengtos keturios mobilios prieplaukos: Vilkijoje, Kulautuvoje, Zapyškyje ir Raudondvaryje.