2017 08 10

Prieš karščio ir liūčių bangą BPC prašo nepiktnaudžiauti numeriu 112

Artimiausiomis dienomis šalyje bus ypač karšta, tačiau karščius, kaip dažnai būna, lydės liūtys. Atsižvelgdami į tai, Bendrojo pagalbos centro atstovai prašo labai atsakingai naudoti numerį 112 – rekomenduojama juo kreiptis tik tais atvejais, kai norima išsikviesti priešgaisrinę gelbėjimo tarnybą (PGT), greitąją medicinos pagalbą (GMP), policiją ar aplinkos apsaugos tarnybą.
Bendrasis pagalbos centras
Bendrasis pagalbos centras / 15min.lt/Pauliaus Ramanausko nuotr.

Pranešimai apie pažeistus elektros tinklo įrenginius ar nutrūkusius elektros laidus nepriskiriami pagalbos prašymams, į kuriuos turi reaguoti anksčiau nurodytos pagalbos tarnybos. Todėl tokiais atvejais turėtų būti renkamas energijos skirstymo operatoriaus ESO trumpasis telefono numeris 1802.

Taip pat ir dėl medžių, nuvirtusių ant regioninių kelių, turėtų būti kreipiamasi ne į Bendrąjį pagalbos centrą, bet į Lietuvos automobilių kelių direkciją (trumpasis telefono numeris 1871).

Miestuose dėl važiuojamojoje kelio dalyje pasitaikančių kliūčių, paviršinių nuotekų turėtų būti kreipiamasi į atitinkamas avarines tarnybas, pvz., Vilniuje į „Grindą“ (trumpasis numeris 1355).

„Blogai informuoti gyventojai dažnai klaidingai įsivaizduoja Bendrojo pagalbos telefono 112 paskirtį. Todėl BPC sulaukia daugybės skambučių dėl nuvirtusių medžių, elektros tinklų ar komunalinių inžinerinių tinklų gedimų. Dėl liūčių, krušų ir kitų meteorologinių reiškinių gerokai padidėjus tokio pobūdžio skambučių skaičiui, skambinantiesiems, kuriems nelaimės vietoje realiai reikalinga skubi PGT, GMP ar policijos pagalba, būna sunkiau prisiskambinti ir tenka laukti ilgiau, nei įprasta“, – ketvirtadienį praneša BPC.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų