2010 09 29

Prieš traukinių triukšmą – specialiomis sienelėmis

Prieš traukinių keliamą triukšmą sukilę giruliškiai vis dar tebelaukia atsakingų institucijų atsakymų.
Giruliuose nustatyta, kad traukinių keliamas triukšmas viršija leistinas normas.
Giruliuose nustatyta, kad traukinių keliamas triukšmas viršija leistinas normas. / 15min nuotr.

Prieš savaitę pasklido žinia, kad triukšmo nebeapsikentę klaipėdiečiai kreipėsi į Susisiekimo ministeriją. Anot gyventojų, kol kas jokio atsakymo jie nėra gavę. Tačiau ledai pamažu pralaužiami ruošiantis Klaipėdos geležinkelių plėtrai, kuri, anot specialistų, turėtų pagerinti vietinių gyvenamosios aplinkos sąlygas. Kaip teigė Klaipėdos visuomenės sveikatos centro direktorius Rimantas Jonas Pilipavičius, jie nepritarė geležinkeliečių pateiktam poveikio aplinkai vertinimui.
Kalbant apie triukšmo sieneles, jas būtų galima įrengti ir anksčiau. Visa rekonstrukcija būtų baigta 2014–2015 metais.
„Jie pateikė savo variantą, bet mes atmetėme, kadangi prieštriukšminės priemonės buvo nepakankamos. Kai kuriose vietose Giruliuose sienelės, mažinančios triukšmą, turi būti ilgesnės ir aukštesnės“, – teigė R.J.Pilipavičius.

Dar rugpjūtį po triukšmo matavimų specialistai konstatavo, kad traukinių keliamas garsas viršija įstatymuose reglamentuotas normas.

Tuo tarpu bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ užsakymu rengiančios Klaipėdos geležinkelio mazgo Pauosčio kelyno rekonstrukcijos projektą kompanijos „Sweco Lietuva“ viceprezidento Aido Vaišnoro teigimu, jie jau padarė korekcijas ir šiomis dienomis laukia atsakymo iš Klaipėdos visuomenės sveikatos centro. Pasak jo, jei net ir bus gautas neigiamas atsakymas, poveikio aplinkai vertinimą įmonė teiks Klaipėdos regiono aplinkos apsaugos departamentui.

A.Vaišnoro teigimu, geležinkelių rekonstrukcija pagerins ir giruliškių gyvenamąją aplinką.

Numatoma, kad per šią gyvenvietę einanti geležinkelio linija bus išardyta ir nutiestas aplinkkelis. Ties pietine Girulių dalimi numatoma statyti viaduką.

Geležinkeliečių tvirtinimu, jei miestas pritartų šiaurinėje dalyje esančios Klaipėdos geležinkelio stoties bei Pauosčio kelyno modernizacijai, centre sumažėtų oro tarša, nemalonus kvapas, triukšmas. Po modernizavimo dalis cisternų, kurios dažniausiai keliauja į „Klaipėdos naftą“, būtų nukreiptos per modernizuotą Pauosčio kelyną, o centre esančioje Klaipėdos stotyje apkrova sumažėtų apie 30 proc.

Jei viskas vyks sklandžiai techninis projektas turėtų būti baigtas kitų metų balandį, o vasarą prasidės ir statybos darbai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų