2023 06 14

Pristatoma Valstybės pažangos strategija „Lietuva 2050“

Trečiadienį Vilniaus universiteto „Idėjų observatorijoje“ bus pristatyta Valstybės pažangos strategija „Lietuva 2050“.
Lietuvos vėliava
Lietuvos vėliava / 123RF.com nuotr.

Kaip praneša Vyriausybės kanceliarija, strategiją pristatys Valstybės pažangos tarybos nariai: Nepriklausomybės akto signataras verslo konsultantas Aleksandras Abišala, Vilniaus universiteto rektorius Rimvydas Petrauskas, Lietuvos nacionalinio dailės muziejaus generalinis direktorius Arūnas Gelūnas, Vytauto Didžiojo universiteto Sociologijos katedros profesorė Aušra Maslauskaitė, aplinkosaugininkas Žymantas Morkvėnas ir Vilniaus universiteto Tarptautinių santykių ir politikos mokslų instituto lektorius Mariuszas Antonowiczius.

„Trečiadienį pristatysime daugiau nei metus laiko bendrakūrybos būdu rengtą Lietuvos ateities viziją, prie kurios kūrimo prisidėjo apie 2,5 tūkst. žmonių. Tai dokumentas, kuris brėžia kryptį, kaip mes, kaip valstybė, norime gyventi ateinančius 27 metus“, – BNS perduotame komentare sako A.Abišala.

Ilgalaikės strategijos dokumentą planuojama parengti ir Seimui pateikti dar šį mėnesį.

Pasak rengėjų, ateities įžvalgomis pagrįsta Lietuvos ateities vizija leis drąsiau mąstyti apie norimą ateitį ir geriau pasirengti galimiems iššūkiams bei galimybėms. Anot jų, taip Lietuva gali tapti dar atsparesnė, o jos gyventojai, institucijos, verslas ir nevyriausybinės organizacijos įgyti papildomos motyvacijos imtis tam reikalingų pokyčių.

„Dėl besikeičiančių globalių tendencijų kaip demografija, klimato kaita, technologijų raida ir geopolitiniai poslinkiai, atsirado būtinybė permąstyti ir susitarti, kur norime eiti, kad Lietuva klestėtų ir kiekvienas čia jaustųsi gerai. Aš labai tikiuosi, kad žmonės priims šią viziją ir pratęs jos kūrimą“, – pažymi A.Abišala.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis