2020 06 11

Produkciją atpiginusiems Lietuvos gamintojams – verslo partnerių nuolaidos

Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ inicijuota kampanija „Išvien vėl Lietuvos“ solidarizuoja verslą. Spartesnį Lietuvos ekonomikos atsigavimą po COVID-19 krizės skatinančios iniciatyvos partnerių gretas papildo mobiliojo ryšio lyderė „Tele2”, didžiausia šalies reklamos agentūra „Sorbum LT“, logistikos paslaugų įmonė „NNL LT“ bei biuro reikmenis teikiantis „Officeday“ tinklas. Šios įmonės savo teikiamas paslaugas sumažintais įkainiais pasiūlys Lietuvos gamintojams, kurie kartu su „Maxima“ yra atpiginę lietuvišką produkciją.
Prekybos tinklo „Maxima“ inicijuota kampanija „Išvien dėl Lietuvos“
Prekybos tinklo „Maxima“ inicijuota kampanija „Išvien dėl Lietuvos“ / Organizatorių nuotr.

„Ši iniciatyva yra pavyzdys, kaip Lietuvos verslas geba solidarizuotis, kad padėtų savo šaliai kuo greičiau atsigauti ir įveikti COVID-19 pandemijos sukeltus ekonominius sunkumus. Kartu su Lietuvos gamintojais sumažinome lietuviškos produkcijos kainas, kad būtų skatinamas jos vartojimas ir augtų šalies ekonomika. Už šį atsakingą žingsnį atsidėkoti Lietuvos gamintojams jungiasi ir kiti verslai, kurie savo paslaugas atpigina „Išvien dėl Lietuvos“ kampanijoje dalyvaujančioms įmonėms. Stipri partnerystė, vienybė ir susitelkimas šiandien tampa Lietuvos ekonomikos varomosiomis jėgomis“, – pabrėžia lietuviško prekybos tinklo „Maxima LT“ generalinė direktorė Jolanta Bivainytė.

Į lietuviškos produkcijos kainų mažinimo kampaniją „Išvien dėl Lietuvos“ šiuo metu kartu su „Maxima“ yra įsitraukę net 80 Lietuvos gamintojų, kurie populiarių savo produkcijos gaminių reguliarias pardavimo kainas yra sumažinę 15 proc. Jau nuo rytojaus atpigintos lietuviškos produkcijos krepšelis yra didinamas iki 800 prekių.

Solidarizuojasi su Lietuvos gamintojams

„Koronaviruso pandemija Lietuvos verslui iškėlė aibę išbandymų, kuriuos būsime pajėgūs įveikti tik solidarizuodamiesi. Palaikome iniciatyvos „Išvien dėl Lietuvos“ idėją ir dėkodami Lietuvos gamintojams norime prisidėti sumažinant jų veiklos kaštus, taip pat siūlome pasinaudoti papildomomis mūsų teikiamų paslaugų vertėmis“, – teigia telekomunikacijų bendrovės „Tele2” generalinis direktorius Petras Masiulis.

Visoms „Išvien dėl Lietuvos“ kampanijoje dalyvaujančioms įmonėms ir jų darbuotojams, kurie yra „Tele2” verslo klientai, dovanojama 100GB mobilaus interneto duomenų trims mėnesiams. Įmonėms, kurios nesinaudoja „Tele2” paslaugomis turės galimybę 3 mėnesius išbandyti ir naudotis „Tele2” paslaugomis visiškai nemokamai. Visiems „Išvien dėl Lietuvos“ partneriams „Tele2” siūlo atlikti įmonės ryšio bei interneto paslaugų infrastruktūros auditą, siekiant surasti jungtinius efektyvesnius sprendimus, kurie gali padėti verslui sumažinti kaštus bei užtikrinti paprastesnius veiklos procesus. Taip pat telekomunikacijų bendrovės „Tele2” teikiamame pakete Lietuvos gamintojams – išskirtinės sąlygos įsigyti išmaniąją „Enterprise Edition“ įrangą bei išskirtinai tik „Išvien dėl Lietuvos“ kampanijoje dalyvaujančių įmonių darbuotojams skirtos nuolaidos, renkantis interneto ir pokalbių planus.

Tiek pat, kiek yra atpiginta lietuviška produkcija, nuolaidas Lietuvos gamintojams suteiks didžiausia Lietuvoje reklamos agentūra „Sorbum LT“, kuri specializuojasi pirkėjo rinkodaros srityje ir prekybos tinkluose teikia prekių priežiūros bei kitas rinkodaros paslaugas. „Išgirdę apie pradėtą „Išvien dėl Lietuvos“ kampaniją, nedvejodami priėmėme sprendimą solidarizuotis su savo partneriais šiuo sudėtingu laikotarpiu ir kaip įmanoma padėti Lietuvos gamintojams padidinti jų produkcijos paklausą“, – teigė reklamos agentūros „Sorbum LT“ vadovas Giedrius Oliškevičius.

15 proc. netemperatūrinių krovinių sandėliavimo įkainius Lietuvos gamintojams, kurie dalyvauja „Išvien dėl Lietuvos“ kampanijoje, mažina logistikos bendrovė „NNL LT“. Taip pat bus suteikiamos papildomos nuolaidos už produkcijos pristatymus į prekybos tinklo „Maxima“ centrinius sandėlius. „Turime būti vieningi ir palaikyti vieni kitus, kad įveiktume COVID-19 krizės sunkumus. Solidariai mažiname savo paslaugų įkainius Lietuvos gamintojams, nes suprantame svarbų jų indėlį gelbstint lėtėjančią Lietuvos ekonomiką“, – pažymėjo logistikos bendrovės „NNL Termo“ direktorius Danielius Merkinas.

Papildomą 10 proc. nuolaidą Lietuvos gamintojų įsigyjamoms reikmėms, skirtoms vidiniam biuro naudojimui, suteikia bene didžiausias Baltijos šalyse biuro ir mokyklinių prekių bei paslaugų asortimentą tiekiantis tinklas „Officeday“. „Prisidedame prie iniciatyvos „Išvien dėl Lietuvos“, nes jaučiame pareigą bei atsakomybę palaikyti savo partnerius, kurie ėmėsi reikšmingų veiksmų, kad kuo greičiau Lietuva išbristų iš COVID-19 krizės“, – teigė „Officeday“ direktorė Vaida Pacauskienė.

Pasiryžę veikti surėmę pečius

Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ inicijuota kampanija „Išvien dėl Lietuvos“ yra norima paskatinti žmones rinktis Lietuvos gamintojų produkciją, kad suaktyvėsianti jos paklausa skatintų ir neleistų mažinti gamybos apimčių bei padėtų išsaugoti ar net sukurti naujas darbo vietas.

Skaičiuojama, kad perkant „Išvien dėl Lietuvos“ kampanijos prekes per mėnesį bendrai pirkėjai sutaupys daugiau nei 1,5 mln. eurų. Tarp atpigintų populiarių lietuviškų prekių daugiausia yra pieno produktų ir mėsos gaminių, duonos, sausos bakalėjos prekių, žuvies ir jos produktų, konditerijos ir kulinarijos gaminių, kosmetikos ir higienos priemonių. Sumažintų kainų lietuviškų prekių krepšelį parinko patys Lietuvos gamintojais. Šios prekės „Maximos“ parduotuvėse yra žymimos geltonomis etiketėmis ir ženkliuku „Išvien dėl Lietuvos“.

Lietuvos gamintojų atstovai akcentuoja, kad yra pasiryžę veikti surėmę pečius ir tęsti iniciatyvą, kol jaus vertę populiarinant Lietuvoje pagamintą produkciją, išsaugant darbo vietas įmonėse ir kol lietuviško prekybos tinklo klientai pirks šias prekes, jausdami kampanijos kuriamą vertę.

Kartu su „Maxima“ kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“ dalyvauja: „Acorus Calamus“, „Agaras“, „Alvo prekyba“, „Arimex“, „AR Maistas“, „Arvi kalakutai“, „Askovita“, „Baltic Champs“, „Biovela-Utenos mėsa“, „Crabro“, „Cosmoway“, „Daivida“, „Daisena“, „Daumantai“, „Dauparų žuvis“, „Dehidra“, „Delikatesas“, „Desė“, „Dora“, „Dzūkija“, „Eckes-Granini Lietuva“, „Edega“, „Elmera“, „Fazer Lietuva“, „Galinta ir partneriai“, „Geld Baltic“, „Geralda“, „Grigeo“, „Groward Group“, „Gudobelė“, „Gusania“, „Iceco žuvis“, „Kaišiadorių paukštynas“, „Kalnapilio-Tauro grupė“, „Kauno grūdai“, „Kavinuko prekyba“, „Kavos bankas“, „Kėdainių konservų fabrikas“, „Kietaviškių gausa“, „KIKA LT“, „Klaipėdos duona“, „Klaipėdos mėsinė“, „Klaipėdos pienas“, „Klingai“, „Krekenavos agrofirma“, „Lesta“, „Norvelita“, „Liūtukas ir Ko“, „Lukšių pieninė“, „Malsena“, „Mantinga“, „Mondelez Baltic“, „MV GROUP Production“, „Nematekas“, „Pieno žvaigždės“, „Rinkuškiai“, „Rokiškio pienas“, „Rusnės žuvis“, „Rūta“, „Salpronė“, „Samsonas“, „BIOK“, „Saldpack“, „Sauda“, „Skinija“, „Skonis ir kvapas“, „Straikas“, „Švenčionių vaistažolės“, „Švyturys-Utenos alus“, „Tavijuta“, „Ustukių malūnas“, „Vičiūnai“, „Vikeda“, „Varėnos pienelis“, „Vilkyškių pieninė“, „Vilniaus paukštynas“, „Vilniaus Pergale“, „Vilniaus konservai“, „Volfas Engelman“, „Žemaitijos pienas“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis