2020 10 12

R.J.Dagys: partijos pirmininko klausimas yra atviras, postas man nėra esminis

Krikščionių sąjungai nepatekus į Seimą, partijos lyderis Rimantas Jonas Dagys sako, kad pirmininko posto klausimas yra atviras ir tvirtina jo nesilaikysiantis.
Rimantas Jonas Dagys
Rimantas Jonas Dagys / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Krikščionių sąjunga pirmą kartą dalyvavo Seimo rinkimuose. Pats R.J.Dagys Seime dirba šeštą kadenciją.

„Aš kūriau organizaciją, kad žmonės galėtų išreikšti savo krikščioniškas vertybes ir man postas nebuvo niekada esminis šiuo klausimu (...) Svarbu, kad organizacijoje toliau bręstų idėjos ir ji atstovautų krikščioniškoms idėjoms. Tikrai nesilaikysiu jokio posto“, – pirmadienio naktį BNS tvirtino politikas.

„Čia klausimas yra atviras, partija yra susiformavusi, ji spręs“, – pridūrė jis.

R.J.Dagys teigė turėjęs „begalę variantų“ likti Seime, tačiau nenorėjęs „daryti kompromisų su sąžine“.

Partijos pasirodymą rinkimuose jis sakė vertinantis kaip gerą pradžią ateities veiklai ir teigė, kad kitokio rezultato negalėjo tikėtis ir dėl koronaviruso pandemijos.

„Susikūrėme prieš pat rinkimus, kovo mėnesį, ir visą laikotarpį, kada buvo galima dirbti, buvo koronaviruso situacija“, – tvirtino partijos pirmininkas.

„Kai kūrėme partiją su tuo jau reikėjo susitaikyti, suprantant, kad naujas darinys yra didžiulė rizika. Kūrėme partiją ne dėl to, kad užsitikrintume šviesią ateitį“, – tvirtino R.J.Dagys.

Suskaičiavus balsus 1773 apylinkėse iš 1989, Krikščionių sąjunga surinko 0,77 proc. rinkėjų palaikymą.

Vienmandatėje Šilainių apygardoje kandidatavęs R.J.Dagys, pirminiais duomenimis, šeštas su 6 proc. rinkėjų balsų.

R.J.Dagys parlamente dirba šešias kadencijas, nuo 1992 metų, jis į parlamentą nebuvo išrinktas 2000–2004 metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis