2019 12 02

R.Karbauskis: Vyriausybė vaiko pinigų didinimą atideda apsidrausdama, bet to neprireiks

„Valstiečių“ pirmininkas Ramūnas Karbauskis tvirtina, kad Vyriausybės siūlymas iki liepos atidėti vaiko pinigų didinimą yra apsidraudimas, bet jo neprireiks Seimui priėmus atitinkamus mokestinius pakeitimus.
Ramūnas Karbauskis
Ramūnas Karbauskis / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Mes visa tai žinome, tai manęs nestebina. Bet mes Seime priimsime mokestinius įstatymus ir tikrai bus tas sprendimas, kurį mes numatome: nuo sausio bus 60 eurų ir 100 eurų (daugiavaikėms šeimoms ir nepasiturintiems – BNS), o nuo liepos – 70 ir 100. Vyriausybė žino, kad Seimas tai padarys“, – BNS kalbėjo R.Karbauskis.

Vyriausybė pirminiame projekte buvo pateikusi nuosaikų pasiūlymą kelti vaiko pinigus nuo sausio 10-čia eurų – iki 60 eurų, daugiavaikėms šeimoms ir neįgaliesiems – iki 100 eurų. Koreguodamas biudžeto projektą, Seimas pasiūlė vaiko pinigus didinti atitinkamai iki 70 ir 100 eurų.

Pirmadienį patikslintame biudžeto projekte Vyriausybė jau pasiūlė atidėti vaiko pinigų kėlimą iki 60 eurų pusei metų – iki liepos 1-osios. Daugiavaikėms ir nepasiturinčioms šeimoms pinigai iki 90 eurų didėtų jau nuo sausio, dar 10-čia – nuo liepos.

R.Karbauskis sako, kad kol kas Seimo pateiktame pasiūlyme nėra konkretaus termino, nuo kada būtų įvedama 70 eurų išmoka, bet jis atsiras artimiausiu metu, jei tik bus pritarta reikiamiems mokestiniams pakeitimas.

„Aš šneku apie bankų aktyvų, prekybos tinklų ir taršos mokesčius, daugiau kitų daugiau nėra planuojama priimti ir jie nėra tie, kurie būtų įtraukti kaip galimos pajamos, balansuojančios išlaidas“, – tvirtino R.Karbauskis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis