Tačiau, pasak jo, planuojant ir skirstant Kelių priežiūros programos lėšas, į tai atsižvelgiama.
„Žiūrime, kad dalį darbų būtų galima perkelti į 2020 metus vien tam, kad jos (įmonės – BNS) sugebėtų tuos darbus padaryti, nes srautas yra labai didžiulis“, – aiškino R.Masiulis.
Konservatorius Andrius Kupčinskas pasigedo nuoseklios kelių tvarkymo strategijos.
„Ar neturite didesnių ambicijų kelius tvarkyti viešosios ir privačios partnerystės pagrindu, nes kelių teisimo įmonės atleidinėja šimtus darbuotojų?“ – ministro klausė A.Kupčinskas.
R.Masiulio teigimu, viešosios ir privačios partnerystės projektai yra brangesni.
Ministras taip pat pabrėžė, kad bankrutavusių kelių remonto įmonių nėra, jų darbuotojai taip pat nėra atleidžiami.
„Valstiečių“ lyderis Ramūnas Karbauskis ketvirtadienį pareiškė matantis problemų kelių sektoriuje, ypač asfaltuojant žvyrkelius.
„Yra problemos ir su keliais, kelių asfaltavimu regionuose, daugelis kitų dalykų, kurie kyla. Tai nereiškia, kad tas ministras turėtų trauktis, tiesiog atsakomybė tų žmonių, kurie dirba įstaigose, institucijose, pavaldžiose toms ministerijoms, matyt, vis tiek kas nors turės prisiimti atsakomybę. Praėjusių metų planas, pavyzdžiui, dėl žvyrkelių asfaltavimo yra neįvykdytas perpus. Bet kokiu atveju atsakomybė turės būti“, – žurnalistams sakė R.Karbauskis, atsakydamas į BNS klausimą, kokias mato problematiškiausias Vyriausybės veiklos sritis.
Paklaustas apie premjero Sauliaus Skvernelio užuominas, kad po prezidento rinkimų bus daug pokyčių Vyriausybėje, R.Karbauskis sakė, jog apie tai turi kalbėti pats premjeras.
„Įvardysiu bent dvi pavardes tikrai balandžio mėnesį, kas galėtų realiai, pabrėžiu, realiai, užimti, jeigu reikės, ministro pirmininko poziciją (...) Po šių rinkimų, ko gero, bus nemaži pokyčiai kalbant ir apie Vyriausybę, bet kokiu atveju“, – portalo delfi.lt laidoje „Dėmesio centre“ trečiadienį sakė S.Skvernelis.