Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 10 05

Referendume balsuoti prieš VAE statybas raginami ir kavinių lankytojai

Dalies sostinės kavinių lankytojai pastebėjo ant staliukų išdėliotus vaikiškus batukus su juose įdėtais vaikiška ranka rašytais laiškais. Paaiškėjo, jog tokiu būdu sostinės mero Artūro Zuoko įkurta sąjunga „Taip“ ragina žmones referendume balsuoti prieš Visagino atominę elektrinę (VAE).
Akcijos prie Vyriausybės akimirka.
Akcijos prie Vyriausybės akimirka. / Taip.lt nuotr.

„Sveikas, suaugęs. Man 12 ir aš jau didelis. Tačiau mano nuomonė niekam neįdomi, nes man nėra 18, o tau yra, ir tu viską gali. Tai prašau tavęs nueiti į referendumą ir pasakyti, ką galvoji apie atominę elektrinę. Aš nelabai suprantu apie ką čia visi kalba, bet tik man atrodo, kad ta elektrinė labai ilgai stovės ir man reiks gyventi šalia jos, ir man baisu, bet aš nieko negaliu padaryti. O Gal tu galėtum? Ačiū. Dominykas“, – rašoma viename iš laiškų. 

Tokia agitacija patiko ne visiems kavinių lankytojams. 15min.lt žurnalistams teko stebėti, kaip pietaujanti moteris piktinosi, kad ant stalo stovintis batas jai gadina apetitą.

Kavinių padavėjai  nebuvo pasirengę lankytojams paaiškinti, kodėl ant staliukų stovi batai.

15min.lt žurnalistai nugirdo, kaip sostinės prekybos centre „Panorama“ esančioje blyninėje „La Crepe“ viena lankytoja padavėjo pasiteiravo, kas stovi ant staliuko. „Batas“, – jai atsakė padavėjas ir nuėjo savais keliais.

Batai su laiškais buvo išdėlioti „Vičiūnų restoranų grupės“ kavinėse. Šiai grupei priklauso „Charlie Pizza“, „La Crepe“, Katpedėlė“, „Carskoje selo“ restoranų tinklai.

Sąjungos „Taip“ atsakingasis sekretorius Robertas Filistovičius 15min.lt patvirtino, kad tai – šios partijos akcija. „Mes su verslininkais esame sudarę sutartį, pagal kurią perkame reklamos paslaugas. Pamanėme, kad tai tinkama priemonė atkreipti žmonių dėmesį“, – sakė jis.

Kiek sąjungai „Taip“ atsiėjo ši akcija R.Filistovičius pasakyti nepanoro. Pašnekovas pabrėžė, kad tam buvo panaudotos politinei kampanijai skirtos lėšos.

Paklaustas, ar nesibaimino, jog kai kuriems lankytojams tai galėjo nepatikti, atsakingasis sekretorius teigė, jog dėl ant stalo išdėliotų batelių gali būti įvairių nuomonių, tačiau tai jo nesutrikdytų. „Net būčiau maloniai nustebintas“, – pridūrė jis.

Sąjungos „Taip“ vicepirmininkas, parlamentaras  Žilvinas Šilgalis 15min.lt teigė, jog akcija norėta pasakyti, kad šiuo metu politikai sprendžia ne savo, o kelių ateinančių kartų likimą.

„Apsispręsdamas kiekvienas turi galvoti ne tik apie save, bet ir apie savo vaikus ir anūkus. Nėra diskusijos, nėra argumentų. Jeigu valdžia turėtų tvirtus argumentus, tokių primityvių viešųjų ryšių akcijų ir smegenų plovimo jie neužsakinėtų. Tai, kas yra pasakyta gerbiamo pono Algimanto Čekuolio lūpomis, galiu su visa atsakomybe pasakyti: tai yra akivaizdus, akiplėšiškas melas. Žmonių apgaudinėjimas, visiška nepagarba visuomenei“, – piktinosi Ž.Šilgalis.

„Vičiūnų restoranų grupės Rinkodaros vadybininkė Raminta Makusaitė 15min.lt sakė, jog bendrovė pardavinėja galimybę reklamuotis ant kavinėse esančių staliukų.

„Sterilus, naujas, švarus vaikiškas batukas neturėtų kelti blogų emocijų. Buvo ir neigiamų nuomonių, o aš savo nuomonės neturiu. Mes už reklamos turinį ir jos pateikimą neatsakome, mes arba sutinkame, arba nesutinkame ir tiek“, – pabrėžė ji.

Penktadienį po pietų batukų su vaikų laiškais kavinėse nebeliko.

Sąjunga „Taip“ rugsėjo pabaigoje buvo surengusi „Batukų“ akciją, kurios metu prie Vyriausybės ištiesė žalią kilimą, o ant jo sudėliojo  2 tūkst. vaikiškų batukų. Akcijos organizatorės – sąjungos „Taip“, atstovai tuomet aiškino norintys atkreipti dėmesį, jog ant dabartinių mažų vaikų bus užkrautos visos skolos už VAE, be to, jiems teks gyventi elektrinės pašonėje.

Tie patys batukai buvo išdėlioti „Vičiūnų restoranų grupei“ priklausančiose kavinėse. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos