2016 12 12

Reklamai televizijose ir naujienų portaluose politikai išleido šimtus tūkstančių eurų

Partijų ir atskirų politikų reklama prieš Seimo rinkimus daugiausiai pinigų sunešė didžiausioms televizijoms ir interneto naujienų portalams. Spausdinti leidiniai politikams ne tokie patrauklūs.
s-skvernelis-lietuvai-reikia-kokybisku-permainu
Saulius Skvernelis

Pervertus Vyriausiosios rinkimų komisijos (VRK) tinklalapyje skelbiamus duomenis matyti, kad labai mažą, palyginti su kitomis partijomis, valstybės dotaciją gavusi Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga (LVŽS) reklamos kiekiais nei per žingsnį neatsiliko nuo politikos senbuvių. Ir liko skolinga beveik milijoną eurų.

Partijos pirmininkas Ramūnas Karbauskis yra sakęs, kad partija reklamavosi į skolą, kurią grąžins po to, kai pavasarį gaus solidžią dotaciją.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Ramūnas Karbauskis
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Ramūnas Karbauskis

Daugiausiai pinigų iš politinės reklamos sklaidos uždirbo televizija TV3 – 363,9 tūkst. eurų. Socialdemokratams reklama TV3 kainavo 96,3 tūkst. eurų, konservatoriams – 62 tūkst. eurų, pinigų reklamai šioje televizijoje negailėjo ir „valstiečiai“, išleidę per 87 tūkst. eurų.

Kiek mažiau iš politinės reklamos uždirbo LNK televizija – 356,4 tūkst. eurų.

Daugiausiai pinigų jai sunešė socialdemokratai ir valstiečiai – po daugiau kaip 87 tūkst. eurų.

Lietuvos ryto televizija“ per rinkimų kampaniją iš politikų uždirbo 57,7 tūkst. eurų, socialdemokratai pirko reklamos už 29,3 tūkst. eurų, „Tvarka ir teisingumas“ – 23,6 tūkst. eurų.

Daugiausiai pinigų iš politinės reklamos sklaidos uždirbo televizija TV3 – 363,9 tūkst. eurų.

Portalas Delfi.lt VRK nurodė iš politinės reklamos gavęs beveik 231,4 tūkst. eurų. Daugiausiai – iš 42,1 tūkst. eurų reklamai šiame portale skyrė į Seimą nepatekusi Lietuvos laisvės sąjunga (liberalai, o 38,7 tūkst. eurų sumokėjo socialdemokratai.

Portalo 15min pajamos iš politinės reklamos siekia 159,5 tūkst. eurų. Seimo rinkimus laimėję „valstiečiai“ reklamai 15min skyrė 51,8 tūkst. eurų, socialdemokratai – 47,1 tūkst. eurų.

Portalas Lrytas.lt iš politikų reklamos uždirbo 47,6 tūkst. eurų, iš jų per 12 tūkst. eurų sumokėjo į Seimą nepatekusi Darbo partija, per 10 tūkst. eurų – politikas Darius Razmislevičius, taip pat neišrinktas į Seimą.

Tarp laikraščių pajamomis iš politinės reklamos konkurentus lenkia „Kauno diena“, uždirbusi 124 tūkst. eurų. Daugiausiai šiame laikraštyje reklamavosi „valstiečiai“, jiems tai kainavo per 16 tūkst. eurų.

Luko Balandžio / 15min nuotr./Kęstutis Daukšys
Luko Balandžio / 15min nuotr./Kęstutis Daukšys

Laikraštis „Lietuvos rytas“ prieš rinkimus uždirbo 81,4 tūkst eurų. Socialdemokratams reklama jame kainavo 24,2 tūkst. eurų, „valstiečiams“ – 22,9 tūkst. eurų.

Dienraštis „Vakaro žinios“ per priešrinkiminį laikotarpį iš partijų ir politikų už reklamą uždirbo per 69 tūkst. eurų. Ypač aktyviai laikraštyje reklamavosi rinkimus pralaimėjusios Darbo partijos atstovas Kęstutis Daukšys, tam išleidęs 8,3 tūkst. eurų.

Lietuvos žinios“ uždirbo 22,7 tūkst. eurų, maždaug pusę šios sumos – iš socialdemokrato Gedimino Kirkilo reklamos.

„Lietuvos žinios“ uždirbo 22,7 tūkst. eurų, maždaug pusę šios sumos – iš socialdemokrato Gedimino Kirkilo reklamos.

Žurnale „Valstybė“ reklamavosi tik konservatoriai, jiems tai kainavo 3,3 tūkst. eurų. Savaitraštyje „Veidas“ aktyviausiai reklamavosi Artūras Zuokas ir Gabrielius Landsbergis, iš viso savaitraštis uždirbo 3,2 tūkst. eurų.

Laikraštyje „Respublika mūsų“ už beveik 2 tūkst. eurų reklamavosi su „darbiečiais“ kandidatavęs Gediminas Jakavonis, nedidelę sumą reklamai skyrė ir Lietuvos liaudies partija.

„Verslo žinios“ prieš rinkimus iš politinės reklamos uždirbo beveik 3 tūkst. eurų. Radijo stotis „M-1“ – 26,8 tūkst. eurų, „Žinių radijas“ – 26,7 tūkst. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis