2019 03 14

Reklamos priežiūra – Vartotojų teisių apsaugos tarnybai

Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai nuo gegužės ketinama perduoti reklamos priežiūros funkcijas. Dabar jas atlieka Konkurencijos taryba.
Influenceriai socialinėje medijoje
Asociatyvi nuotrauka: reklama / 123RF.com nuotr.

Seimas ketvirtadienį po svarstymo pritarė tai numatančioms Reklamos įstatymo ir keturių lydinčiųjų teisės aktų pataisoms, o galutinis sprendimas bus priimtas vėliau.

Siūloma, kad Vartotojų teisių apsaugos tarnyba galėtų reikalauti įmones paneigti klaidinančią reklamą. Už šio įpareigojimo nevykdymą įmonėms grėstų 289 eurų bauda už kiekvieną dieną, kol pažeidimas bus pašalintas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų